Én komolyan mindent megtettem, hogy amire a melóból hazaérek, már csak a jól kihűlt helyüket találjam… Nyilván forró nyomon haladtam a lakás mélyére, ahol rémálmaim rám rontottak.

Első körben a belépőben találtam túl sok cipőt. 4 párral többet. 4-gyel!!!! Aztán a mi kis „alacsony” polgári albérletünkben olyan meleg volt, mint nyáron 40 fokban (azaz a fűtés a 1777-es fokozaton egész nap menetve). A konyhában a kristály boros poharaim (kifejezetten ritka alkalmakra van tartogatva, mondjuk, mint a december 33-a), felbontva a két legjobb, és legeslegfinomabb borom (Oremus pincészet Andante és Fortissimo féle varázslata) az utolsó cseppig elfogyva (ez szintén valami nagy eseményre, mondjuk mint a lottó ötös megnyerése, tartogatva), Apumnak karácsonyra előre megvett kóser barack pálinka felbontva.

Első gondolatom, az volt, hogy közölték Torzsával, örökké fog élni, és erre volt ez a fene nagy dínom-dánom. Persze ez is csak addig tartott, amíg el nem értem a szoba küszöbét. A látvány, ami elém tárult, hát… tizenhatoskarikás legdurvább lélekölő pszihotrilleres sokkolás volt…

A szekrényajtóim tárva, Torzsa vasal, APK apukája (aki a világon az egyik legeslegjobb ember, akit ismerek, de nyilván, hiszen egy ilyen gonosz szörnyeteget csak egy ilyen áldott jó ember képes elviselni) Torzsa nővérével és annak alkesz férjével tévézik, APK pedig sehol….

Innen már csak a kritikus mondatok:

  • Jajj, hát megjöttél? Nem is gondoltam volna, hogy te eddig dolgozol. Vagy vásárolni voltál?
  • Kicsit gondoltam besegítek… Szegény APK-nak holnapra nincs vasalt inge, gondoltam keresek és vasalok neki. Persze, egyszerűbb csak begyűrni a szekrénybe mindent.
  • Nincs mosószered? Kerestem, hogy kimossak, mert látom hogy dugig van a szennyes tartó.
  • APK-t leküldtem kenyérért, gondoltam neked úgyse fog eszedbe jutni
  • Miért nem mondtad, hogy nincs az adventi koszorúdhoz 4 egyforma gyertyád? Ez a 3+1es arány olyan.. na hát olyan, érted, hoztam volna neked szívesen.
  • Nem gondolod, hogy ilyen kis üveges borokat felesleges venni? Rendes nagyüveggel vesz az igazi házigazda
  • Kirakattam Aptyukkal a falra a gobelint, amit nektek varrtam Szép ugye? Gondolom nem baj, ha azt rideg modern izét levettük és ezt tettük a helyére. Olyan otthonos lett így ez az egész. Sokkal barátságosabb. Mondjuk, ide bármit hozhatok attól már csak barátságosabb lenne
  • Ezt a sok karácsonyi kis lószart honnan vetted? Nem túl nagy luxus ez, ilyenekre fecsérelni a pénzt?
  • Minek ide nektek ennyi csicsa? Ahol nincs gyerek, oda felesleges ennyi porfogó.. Meg ki látott már kabátos rénszarvasokat, és ez a télapós gyertyatartó… túlzás kicsit nem?
  • Hoztam ám nektek jó kis házi kosztot, a hétre ki tart. Jó kis fehérbabfőzeléket, meg tojásos nokedlit.

Nem kommentálom az idegállapotom, de amikor elmentek végre, még a kilós sósmogyoró elfogyása előtt, de az összes méregdrága piánk megivása után, megmondtam APK-nak, hogy ott alszik ahol akar, de nem velem egy ágyban. Majd esetleg akkor, ha képes lesz féken tartani az anyját.

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.29. 10:45 17 komment

Címkék: én apk torzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr783421152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.11.29. 10:54:33

Nagyot nyel és nem hibáztatja APK-t, szerintem őt még szarabbul érintette, mint téged, inkább ugrottatok volna le még egy üveg borért és adtatok volna hálát az Istennek, hogy Torzsa végre hazahúzott és röhögtetek volna nagyokat, hogy milyen jó, hogy olyan ritkán jön :)

Verde Lunaria 2011.11.29. 10:58:21

@díva naíva:
Képtelen voltam röhögni... csak két dolgot tettem szóvá: kurvára ne turkáljon a cuccainkban, és Apum pálinkáját minek kellett felbontani, mert azt nem boltba vettük és nem lehet pótolni ilyen rövid idő alatt...
Persze Torzsa pártját fogta, hogy ő csak jót akart, meg látta, mekkora a káosz a szekrényben, és különben is, miért ne itathatná a vendégeinket finom italokkal, Torzsa is megmondta, hogy csak a legjobbat. Hát ezek voltak a legjobbak....

díva naíva 2011.11.29. 11:17:15

@Verde Lunaria: Bevallom, én azt a tanulságot szűröm le az egészből, hogy többet Torzsa nem jöhet úgy, hogy nem vagy otthon.... azzal a mérgelődések legtöbb forrását ki tudod küszöbölni :)

motymoty 2011.11.29. 12:23:10

Ez remekül hangzik. Legözelebb el kell dugnod mindent. Én is azt szoktam, ha jön Béla bátyja. :(

Verde Lunaria 2011.11.29. 12:29:11

@motymoty:
Tényleg mindent eldugtam. Mindet. A vasalót is. A ruhás szekrény meg nem zárható. Ergo, könyékig túrta a cuccaink...
A legrosszabb, hogy APK teljes erőből védte, és egy pillanatig se mondta, hogy "bazz, tényleg átlépett egy határt"

Sangel 2011.11.29. 14:16:41

Hát ilyen egy igazán szörnyű anyós.... :S
Sajnálom!!!

motymoty 2011.11.29. 14:43:21

@Verde Lunaria: Elhiszem. És neked ilyenkor mennyi ideig tart míg túlteszed magadat ezen?

2011.11.29. 15:08:13

Azt akartam kérdezni h ugye a felét csak kitaláltad... de már látom h igaz :( Amikor annak idején azóta ex-anyósomék eljöttek hozzánk, mindent piát bedugtam a gardróbba, oda szerencsére nem jártak be, csak én, amikor már nem bírtam tovább. Brrr nem szeretem melegen a vodkát.

2011.11.29. 15:09:42

Ja és még az jutott eszembe h lehet h én is szörnyű anyós leszek (jaj jaj mennyi menyem és vőm lesz jaj), de az tuti h vasalni nem fogok náluk :D

Verde Lunaria 2011.11.29. 15:17:28

@anyuss:
Bár kitaláltam volna... a sértéseihez hozzászoktam, többé kevésbé az eszéhez értem, de Apum karácsonyi ajándékán nem tudom túltenni magam... azt még ide le se írtam, hogy alkesz rokon megjegyezte rá, hogy nem is volt elég kerítés szaggató, lehetne jobb is :O
Tartogasd ezt a linket addig, amig anyós nem leszel :D Akkor talán elkerülhető... És ne akaszgass gobleineket :D

Verde Lunaria 2011.11.29. 15:18:26

@motymoty:
Még nem tudom. A héten tuti ezen fogok füstölögni...
És már a boraim sincsenek meg, hogy "enyhítsék a fájdalmam" :(

motymoty 2011.11.29. 15:21:56

@Verde Lunaria: nekem egy hét azt hiszem nem lenne elég. :( Ezért is kérdeztem.

2011.11.29. 17:24:56

És mit ábrázol az a gobelin? :)

Verde Lunaria 2011.11.29. 17:29:14

@anyuss: kancsót, gyűrött terítővel, meg egy megharapott almával...

2011.11.29. 17:34:46

@Verde Lunaria: :D Pedig azt reméltem h valami szöveg is van rajta. "Ki az urát szereti, jó ebédet főz neki" vagy ilyesmi.

Verde Lunaria 2011.11.29. 17:37:04

@anyuss: jaaaaaaaa, ilyet sose írna. mert főzni se nem tud, se nem szeret.
A jércét azért nem eszi meg, mert ő a kacsahúst nem szereti... ezt kifejtette az étteremben a pincérnek, majd kikérte magának, hogy át akarják verni... :D

2011.11.29. 18:36:07

@Verde Lunaria: :D Hát, úgy is fel lehet fogni h milyen szerencsés vagy, sokat tudsz röhögni anyósodon :)
süti beállítások módosítása