Ugye, az úgy volt, hogy a hét közepén váratlanul megőszült egy csík a szemöldökömben... ennek oka... hmm... mondjuk úgy hogy egy váratlanul kapott információ, amit nem sikerült úgy feldolgoznom, ahogy...

... mint az a rémtörténet a szerencsétlen dobozba zárt macskákról, akiket a vonat mellé tesznek, és mikor kiveszik őket, a szép tarka bundájuknak nyoma se marad, mintha sose lett volna, teljesen megőszülnek szerencsételenk a félelemtől és stressztől.

Nyilván, kelett ehhez nekem egy lelkizős kozmetikus:

- Drága Szivem, veled mi történt? Hát ez meg hogy keletkezett?

- Reggel így keltem.

- Csillagom, ennek oka van.

- Ugyan...

- Mi őrli a lelkecskéd?

- Nagy a munkahelyi nyomás.

- Ó, életem, kirúgtak? Deviza hitel? Hát mitől van ez Kincsem? Nem, egyik sem? Akkor hagyd ott azonnal azt a poklot, ez az életedre tör.

- Annyira nem nagy a baj...

- Életem, én ilyet csak akkor láttam, amikor a kis Manyinak a lánya elment rákban... Rá is ment teljesen... Ha nem akarod elmondani, hát jól van Csillagom, nem kell, fél perc alatt végzünk, és nkivülről nyoma se lesz ennek a tragédiának.

- Nem történt tragédia.

- Életem, ezt neked kell a lelkedben eldönteni. Ez olyan ritka, mint a fehér holló, már ne is haragudj Drágám, de ez nagyon nagyon... meghalt valaki?

- Nem, nem dehogy. Semmi gond tényleg. Ez biztos genetika.

- Édesem, ez nem a genetika. Ez a tragédia. Ha nem lettél volna itt nálam kedden, magam se hinném, hogy egyetlen nap alatt ez megeshetett veled. Éreztem én az aurádon már kedden is, hogy baj van... Na szivecském, a szemöldököd már olyan, mintha mi se történt volna.

- Köszönöm, mivel tartozom?

- Életem, semmivel. Sírd ki magad, csak engedd ki magadból. Engedd el, bármi legyen is, ne rágja lelked. Helyes lány vagy te, ne tegyen ez tönkre sírd csak ki... Na menj drágám, a zuhany alatt meg csak sírj, de az arcod ne mosd meg, mert még a festék lejöhet Csillagom...

De honnan tudta, hogy a zuhany alatt szoktam bőgni?!

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.27. 16:38 5 komment

Címkék: én szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr743907363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.01.27. 17:07:02

Onnan tudja, mivel ő is nő. És a nők egyik válfaja próbál büszke lenni, de persze nem az. Illetve a legjobb szó inkább, hogy: hiú. Pontosan ezért mennek a víz alá sírni, hogy letagadhassák, hogy sírnak-sírtak, még akár maguk előtt is!!

Szvetlana 2012.01.27. 18:36:51

Sajnos en mar reg nem jutok el a zuhanyig, ha sirnom kell...

motymoty 2012.01.27. 18:50:11

Milyen kedves. De azért ez így tényleg nem jó.

kozgaztanar 2012.01.28. 10:35:36

Verde, töröld már ezt a szabadgábort, nem bírom az ilyen reklámarcokat...
Téged bírlak. Meg a kozmetikusodat is.

Verde Lunaria 2012.01.29. 15:55:06

@Sangel: én asszem nem vagyok büszke, csak szégyellem...

@Szvetlana: nem kéne sírni... senkinek se, sehol se

@motymoty: tuuuuuudom....

@kozgaztanar: már töröltem is, csak későn vettem észre Gáborkát :D
süti beállítások módosítása