Milyen régen Torzsalkodtam Nektek... pedig azért jó adag felgyűlt :) Alább néhány aranyköpés....

- Én már jó, ha az idei szeptembert megélem. Tudjátok, milyen beteg vagyok! (nem egész 5 perc múlva:) Ha apátok meghal, akkor én fogom majd 80 évesen a fát hurcolni? El kell adni a házat, venni kell másikat, amibe majd öregkoromba nem kell lépcsőznöm.

- Verde! Te belfőzted a gombaszárát a levesbe?! Az mérgező! Ezt ki kell önteni!

- Mi van, megint kirúgták?! (miután APK minden tiltakozásom ellenére elmondta neki a melóváltást)

- ...hát kissfijam.... Verdére bízni engem Pesten.... hát.... nem gondolom, hogy okos ötlet.... még eltéved, és nekem kell helyretenni.... (APK németeknél lesz, ő meg jön fel melója miatt, és nekem kell kísérgetni....)

- Fogytam. Multkor még 84 kiló voltam, most csak 87!

- Nem is tudom kisfijam... én szerintem jövőre augusztus második szombatja lesz a jó dátum az esküvőtöknek. Az Atya is egyetért...

- Verde egyél! Én főztem! EGYÉL!

- NÉZZÉTEK GYEREKEK! Ezt a télikép gobleint, ( 90X45 cm-s okádék, és nem cska azért mert nagy, hanem mert még rondábban van varrva mint az előző) ezt a csodát én nektek varrtam, hogy legyen miről rám gondolnotok.....

Szerző: Verde Lunaria  2012.06.07. 18:42 3 komment

Címkék: torzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr284572165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.06.11. 07:30:09

Jesszus, nem tudtam h évtizedek óta gyilkolom az embereket gombaszárral!...

Verde Lunaria 2012.06.13. 17:12:10

@anyuss:
akkor tuti hozzászoktak :D

@motymoty:
dehogy recycling! jó öreg nagyis spórolós kiadós konyha :)
süti beállítások módosítása