Úgy állunk, hogy tűz szünet van. APK most hagy, nem győzköd. Időt ad, hogy megnyugodjak. Én fáradt vagyok, de az elmúlt évekhez méltón szeretnék ennek véget vetni.

Tanácstalan, mert nem akarja, hogy vége legyen.Soha ennyiszer nem mondta, hogy "szeretlek" és én soha ennyiszer nem mondtam neki erre semmit.

Én is tanácstalan vagyok, mert nem akarom bántani. És valószínűleg nem jól kezelem a helyzetet...

A legrosszabb és egyben a legfélelmetesebb, hogy már azt sem hagyom, hogy megcsókoljon. És ezzel saját magam is elszomorítom.

És úgy áll még a helyzet, hogy estéről estére, éjjelről éjjelre én hajnalban megébredek, utána pedig őrültebbnél őrültebb rémálmaim vannak. Mint mondjuk ma. Ma kettő is volt.Az egyikben állapotos voltam, és APK volt a gyerek apja. MIndezt azért, hogy végre békén hagyjanak, hogy döntsek, hogy elköteleződjek, hogy Torzsa leszálljon rólam. És ez így ki is volt mondva álmomban. A másikban SzSz belógott hozzám, együtt aludtunk, éjjel viszont jött be a szobába APK, hogy nem tud jól aludni, én kiugrottam és nem engedtem be a szobába, majd kijött SzSz, hogy kér egy pohár vizet. És akkor ugye ott bemutattam őket egymásnak, és ott ébredtem meg, hogy de basszus, ez nem lehet a valóság....

Hát ennyi. Így állunk.

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.31. 08:37 Szólj hozzá!

Címkék: álom vég apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr184743287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása