A napokban hallottam párszor ezt a szót, hogy furcsa vagyok. Mindig mástól és mindig más körülmények között:

Exmunkatárs:

- Olyan furcsa vagy. Nem is tudom, valami más rajtad, de hogy mi? Nem is tudom..

- Megkopott a vörös hajszinem..Talán az...

Csoki:

- Oda a dögöd, oda a figyelmed. Ki vagy forudlva magadból Furi vagy.

- Csak stersszesebb pöttyet.

Anyu:

- Olyan furcsa vagy. Rád menne még a nyári esküvői ruha? Annyit híztál...

(rám jött a ruha)

SzSz

- Nem tom. Most furcsa vagy.

- Csak fáradt és éhes és ki nem aludt és nyűgös.

Kézműves:

- Jajjjjjjjj, már, hogy neked milyen fura felfogásod van az életről. Te egy fura szerzet vagy.


APK:

- Nem beszélsz, nem szólalsz meg a jelenlétemben. Rám se nézel. Ez gyanus. És furcsa. És ez nem jó. Nagyon nem jó.


Verde-Magaközt:

 Szét szórt vagyok. És elhanyagolt. Máskor sokkal jobban nézek ki, okosabb vagyok, tisztábban látom a helyzeteket. Mármint másokét. És frissebb is vagyok. Meg pihentebb. Meg realistább. Most szétcsúsztam. Most hiányzik a másik felem. A meghittség, a beszélgetés, a szex. A kiszámíthatóság. Aki velem szembe néz, az nem szimpi. Fáradt és karikás szemű.... Nem tetszik. Fura.

Szerző: Verde Lunaria  2012.10.21. 23:38 1 komment

Címkék: család én csoki szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr24861935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.10.30. 14:14:39

Azért vagy furcsa, mert a változás előtt állsz, és ezt mindenki észreveszi rajtad, hogy lassan valami nagyon megváltozik, csak amíg te sem veszed észre, addig mások sem fogják tudni, hogy mért vagy más.
süti beállítások módosítása