Ahogy közeledik az utolsó itteni napom, és ahogy nem hívnak be egyetlen interjúra se, pedig százfelé elküldtem az önéletrajzom annál csüggedtebb és kétségbe esettebb vagyok.

Igaz, mikor felállok az asztaltól és nem foglalkozom semmivel, akkor madarat lehetne velem fogatni. De csak akkor. 

Most per pillanat nagyon nagyon mélyen vagyok, és mindenfélét találok ki magamnak, hogy ne rettegjek a következő időszaktól.

Iszonyatosan félek.

Egyedül vagyok.

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.15. 10:09 9 komment

Címkék: én vég kesergés küzd

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr35019342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.01.15. 15:17:41

A munkakaeresés egy nagyon kellemetlen dolog, de mindig véget ér.

Mitől félsz?

Verde Lunaria 2013.01.15. 15:37:34

@motymoty:
Ha máshogy nem ér véget, sori munkásként.

Rettegek, hogy nem tudom fenntartani magam, és iszonyatosan félek a hétköznapi "nincs"től.

motymoty 2013.01.15. 15:42:55

És ez már ennyire közel van? Remélem mielőbb találsz munkát.

Verde Lunaria 2013.01.15. 15:48:26

@motymoty:
18-al megszűnik a munkaviszonyom. Néhány hónapra van spórolt pénzem. Nyilván jobban állok mint az országban állást keresőknek mondjuk a 30%a. De attól még.... :S

motymoty 2013.01.15. 15:57:31

@Verde Lunaria: Ki időt nyer, életet nyer. pár hónap elég szokott lenni.

Sangel 2013.01.15. 16:28:16

Nem mellesleg Szívem adott egy megoldás, amit sosem oldasz meg! Lehet arra fele kellene tendálnod?!

perenne-2 2013.01.16. 07:39:25

A lányomnak hasonló szituációban csak azt tudtam mondani, türelem, meglátod megéri. Aztán lett egy olyan állása, amit nagyon szeret csinálni, a kollégák nagy többségével szuperül kijön, a főnökével is, a fizetés jó és reggel ajtótól ajtóig nem egészen fél óra az út. A munkaidő 8 óra, de ő mondja meg 8 és 1/2 10 közt mikorra ér be. Szerinted megérte annyit sírni, mert biza sok helyre küldött CV-t és ahova behívták, mindenhol a 2. volt. (Egyik barátja is hasonlóan járt, de róla még nem tudom hogy tetszik a helye. Az biztos, jó hírű a szakmában. ) Kívánom - és nem nagyképűségből - Neked is mondhassam, na úgy-e megmondtam. :-)

Verde Lunaria 2013.01.16. 09:30:44

@motymoty:
Eldöntöttem. Februárban már dolgozni fogok. Ennyi. Lesz munkám. :)

@Sangel:
Nem értem mire célzol;)

@Szvetlana:
tudom, tudom... és nem nyafogok. Csak néha nagyon eluralkodik rajtam az önsajnálat, pedig az nagyon szánalmas.

@perenne-2:
alig várom, hogy azt mondhasd, hogy megmondtad :)
süti beállítások módosítása