- Ne haragudj, hogy zavarlak, tudunk beszélni?

- Hát fodrásznál vagyok... Kicsit később? (Csokicsaj?! Mi a manó?!?)

- Fontos lenne.... Tényleg. Csoki mondta, hogy téged hívjalak

- (hát ha felhívsz, tuti barom gáz van, és ha még Csoki is ezt mondja) Mondjad.

- Ö-Ö-Összetörtem Csoki céges kocsiját. (hiretelen keserves zokogás)

- Basszus.

- Ide tudsz jönni?

- Persze... de én nem vagyok autószerelő.. Én... bakker... Na jó, ne sírj. De szerintem erre a célra egy pasi alkalmasabb lenne... Hol vagy?

- Karambol utca és Betörtszélvédő sarka. A rendőrök is itt vannak még.

- De te jól vagy ugye?

- Hát a karom... lehet eltörött... Nem voltam bekötve...

- Fasza... Sietek.

Azta csodás fekete autót CsCsajnak sikerült baromira összetörnie.... Azon kívül, hogy ápolgattam CsCsaj lelkét, és forrócsokit itattam vele, a sárga angyalon kívül nem sok mindent intéztem.... Sajnálom szegény csajt, mert nagyon durván elintézte az autót, ráadásul többszörösen ő hibázott, és bármilyen csodás és drága Csoki céges kocsija, egy effajta kisteherautó simán lenyomta....

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.01. 15:20 5 komment

Címkék: én csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr125056924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.02.01. 15:59:29

És nem volt senki akit fel tudott volna hívni? Uff.

Mit szólnak Csoki munkahelyén?

Verde Lunaria 2013.02.02. 11:33:45

@motymoty:
En voltam az egyetlen aki nem.dolgozott napkozben ergo raert ilyenekre.
Hat Csoki nem lesz megdicserve. Foleg mert CsCsaj nem is vezethette vna a kocsit...
Nem tom mi lesz a vegkifejlet.

perenne-2 2013.02.02. 22:40:43

Esetleg kifizettetik vele. Céges kocsit csak a tulaj rokona/barátnője vezessen. Amúgy, akkor is nagy baj van, ha nem ő a hibás. :-(

bélla 2013.02.04. 10:27:45

vörösangyal, aki híjja a sárganagyalt, és csokit itat a csokilányval.
jó ha van valakinek illyen kapcsolattya a házná' mind Te vagy fijam.

Verde Lunaria 2013.02.04. 17:13:39

@perenne-2:
Kifizettetik vele, és ugrott a bónusza.

@bélla:
illen dologtalan lústa munkanyékülli? :D
süti beállítások módosítása