A hétvégém több szempontból is érdekesen alakult. Meglehetősen rövid idő alatt túl sok ember bukkant fel a már elfeledett múltamból. A harmadik ilyen személynél azt gondoltam, hogy ha még valaki szembe jön, akkor az égi jel, csak nem tudom mire vélni... Jött. És nem tudom mire vélni. Minden esetre talán ennek, vagy másnak a hatására, kicsit őszintébb voltam magamhoz, na meg Csokihoz is, aki a frászt hozta rám edzés közben. Na jó, csak annyira ijedtem meg, hogy majd leestem a futópadról... Aztán inkább tapostunk, mert futás közben ugye nem lehet pletyolni.

- Na mesélj, mi van CsokiCsajjal?

- Hazaértem és............................................................................................................

- Ajjajjj. Akkor.................................?

- Nem tudom. Szerinted .......................?

- Szerintem hülye vagy ..........................

- Lehet. A héten ki fog derülni. Minden esetre.....

- Oh, ezt a nagylelkűséget. Komolyan még a végén meggondolom magam, és hozzád megyek feleségül. :)

- MOST nem mondtam, hogy gyere hozzám.

- Mi?! Már nem vennél el?!!!!?

- De. De elvennélek. Borítanék érted mindent.

- És mi lenne? Mi lenne, ha igent mondanék? Nem vagyunk szerelmesek.

- De kurvajó csapat vagyunk. Minden szempontból ideális. Érted MINDEN szempontból.

- Szerintem félrelépnél. Én meg azt nehezen viselném, ha már egyszer mellettem tennéd le a voksod, és nem, nem érdekel, hogy nem tudnék róla. És valóban, ezt leszámítva jó CSAPAT lennénk. De... nem ez a házasság, vagyis, nem csak ez. Asszem. Meg bakker, ami barátnéknt működik az kétlem, hogy házassághoz elegendő.

- Miért szerinted ő elvesz?

- Nem. Nem fog elvenni.

- Nocsak, nincsenek romantikus rózsaszín álmok?

- Lehet, hogy nem intézem megfelelően ezeket a dolgaim, de azért se hülye, se naiv nem vagyok. Nem fog elvenni. Igazából.... vele nincs jövőm.

- Őőőőőőőőőőő. Hümmm?!????

- Figyelj, neki mindene megvan, amire én vágyok. Amit én szeretnék. Neki ez elég.

- Összevesztetek?

- Nem. De ne hidd hogy én ezt nem tudom mindenféle balhé nélkül. Annál több helyem nincs az életében, mint amennyi most van. Ott van KisVirág, aztán hobbi1, hobbi2, hobbi3, külföldi meló, család, haverok,egyéb kötelességek és valahol itt a sorvégén "kullogok". Nem fogja borítani. Miért is tenné. Neki jó így.

- Ez most félelmetesen realista. És te? Ha ezt mind tudod, akkor mi a f@szért csinálod?

- Hát ha már nála tartunk, mondjuk úgy, hogy fűszer a hétköznapokban. Van mit várni, van ami... hmm... érted, tejszinhab a nagy rakás szar tetején.

- Ahogy látom, savanyodik a tejszinhab. És akkor most mi lesz? Megvárod, amig talál egy fiatalabbat, hajlandóbbat, kézre állóbat?

- Asszem sose tudnám meg, ha találna még egy kiegészítést. És nem gondolnám, hogy emiatt teljesen ejtne. Max még ennyire se jutna rám ideje. Szóval, most úgy látom, hogy én leszek az, aki ennek véget fog vetni.

- Ki fogod dobni?

- Ki fogom dobni. És akkor majd lesz nagy sírás rívás és sivárság az én oldalamból, de tovább fogok tudni lépni, lesz családom, gyerekem, és minden, ami most elérhetetlen. Remélhetőleg egy olyan pasi mellett, akinél tényleg én leszek az első. Persze azért nem zárom ki teljesen, hogy ő lesz az aki ennek véget vet.

- Nálam te voltál az első.

- Tudom.

- APKnál se te vagy az első.

- Tudom. De Kosarasnál is én voltam az első :D

- Hülye vagy. De én így szeretlek. És nem értem azt a két marhát. Nem látják, hogy mijük van, vagy hogy mijük lehetne.

- Ugyan, szerintük házisárkány vagyok ;) Tudod, te csak a jót kapod, ők meg a hideget meleget.

- Túl nagy a szíved, az a te legnagyobb bajod. Ne másnak, magadnak akarj végre megfelelni. Te hülye picsa :D

- Jójójó.... Tudni fogod, ha ennek vége. Majd sírok a válladon.

- Attól félek, akkor a Duna is kiönt.

- Meglehet. De ez a végtelenségig nem megy.......

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.25. 08:35 Szólj hozzá!

Címkék: csoki szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr715102765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása