labirintus.jpgTi tudtátok, ha véletlenül rossz sávot választva lementek a rakpartra onnan baromira nem lehet sok sok kilóméteren keresztül feljönni? Mert nekem ez tegnap lett világos. Egy egyszerű 5 percig tartó átparkolásból lett egy jó egy órányi városnézés.

Elmentem majnem a Batyiig, mire sikerült felverekednem magam a rakpartól, ott átküzdöttem magam valahogy a 86os busz vonalára, ahol nagyon nagyon megörültem, hogy szupi, tudom merre járok. De mindezt az Erzsébet hídnál bebuktam, mert megint rossz sávba soroltam, ami felvitt a hülye hídra, így át mentem Pestre. Az Astoriánál ismét lelkendeztem, hogy okés, rákanyar a Kiskörútra, onnan már egyenes út hazáig. Boldogan araszolgattam a dugóban, a mindjártotthonvagyok biztos tudatában. Ahogy átértem Budára a Gellérttérnél megint rossz sávba soroltam, és onnan már baromira nem tudtam balra kanyarodni. El kellett mennem a Móriczig, na ott balkanyar, Fehérvári út, de sose gondoltam volna, hogy oktober 23 és fehérvári kereszteződésbe nem lehet balra menni.... Aztán egyszer csak lehetett, ahol nagyon megörültem, mert onnan tudtam, hogy hol van egy MOL kút, ami aztán tényleg ráállít a helyes irányra.

Oké, oké! Valóban lehetett volna kétszer jobbra menni, aztán egyenesen vagy mittom én. Na. Eltévedtem. Lehet tippet adni, hogy ne csináljak ilyeneket úgy, hogy a várost autós szempontból baromira nem ismerem...

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.26. 09:28 4 komment

Címkék: autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr575105899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.02.26. 12:46:40

legyen mindig tele tankod :D meg időd és pár hét alatt megtanulod ezeket a buktatókat. Gyakorlat teszi a mestert.

Verde Lunaria 2013.02.26. 15:42:21

@agyragobogar:

drága egy tanulópénz ez a tévelygés :) Amúgy valóban átsuhant az agyamon, hogy mi lesz, ha kifoy a benzin....

2013.02.26. 21:28:15

M3-as bevezető szakasz. Na annak a "jó" oldalára SZÜLETNI KELL. Legalább is most, egy hét és nagyjából fél tank benzin elpazarlása után így érzem.

Verde Lunaria 2013.02.26. 21:42:43

@anyuss:
születésem szerint ( :D )az életbe nem keveregnék kocsival Pesten...
csak hajt a vérem, vagymi
süti beállítások módosítása