Tegnap este megadta magát a vezető oldali ablakemelőm. Leesett az ajtóba az ablak.

Nyilván nem szerettem volna lehúzott ablakkal éjszakáztatni a kocsit. Nyilván az internet csodájának köszönhetően felleltem vagy 10 éjjel nappali autószervízt, akik S.O.S-ban megoldanak (hírdetésük szerint) minden problémát. A valóság az alábbi mondatokban vagyon azonban elrejtve:

- Nyitva vannak, de csak előzetes bejelentkezéssel lehet menni. Az oda telefonálás nem az.

- Az éjszakai nyitvatartás 10ig tart.

- Ezt a problémát nem tudják megoldani. Mármint ha nem futómű, nem motor, és nem kerül többe a javítás mint 100ehuf.

- Új ajtót tudnak csak adni.

- Nem Budapest, Vecsés.

- Jövő hétig ott kell hagyni a Verdát.

- Előzetes elmondás alapján a javítás 80-90 ehuf.

- Bulit tartanak a műhelyben, olyan hajnali 4re vihetném az autót.

 

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.04.04. 08:11 5 komment

Címkék: autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr265194270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2013.04.04. 09:49:43

@motymoty:
Papírral kiékeltem a felhúzott ablakot, éjszakára őrzött parkoló, 4re meg viszem ismerőshöz.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.04.04. 12:38:14

hú na ilyenkor tudok nagyon nagyon örvendeni annak, hogy a.) apu megoldja, b.) ha apu nem oldja meg, szétszedem én c.) ha szétszedem és én se oldom meg, úgysem alszok éjjel,
d.) ha úgysem alszom éjjel, akár a kutyával is ülhetek a kocsiba
e.) ha a kutya a kocsiban van, úgy védi, hogy még ismerősöket is vicsorogva támad le és félelmetes
f.) van udvar és van garázs...

van hátulütője is: szétszedem és többé nem lehet összerakni...

Verde Lunaria 2013.04.04. 13:00:11

@anyuss:
felkészültünk. Még azzal is számoltunk, hogy nekik bizony lelkük van.
Na de hogy ilyen kis sértődékeny hisztizsákok legyenek... Arra azért én éppenséggel nem.

@agyragobogar:
Hát apu nekem is megcsinálná... Na de 220 km-rel arrébb. Ott van kutya, garázs, udvar...
Itt meg marad a leleményesség.
süti beállítások módosítása