Túl régóta áll fel a szőr a hátamon ettől az ájlávmájbébih-től, mert szerintem sz@r. Nem kell műértőnek lenni hozzá, hogy ezt belássuk:

Tényleg idegesített, de sose jutottam odáig, hogy ezt így itt is kifejtsem. De aztán úgy alakult, hogy a rádióban a BonBont is leadták. Ordít a különbség:

 

És amúgy meg tökéletesen tisztába vagyok vele, hogy egyáltalán nem meg oldás az, ha a ragyogó napsütéses csodálatos időben inkább csokit meg csipszet nyammogva két évadot végig nézek a "The BigBangTheory"ból.

Ahogy a nyafogás se.

Meg az ábrándozás, meg a túl agyalás.

De tutira nem tesz jót az se a lelkivilágnak, hogy vasárnap kapok egy meghívót Csoki és CsokiCsaj őszi esküvőjére.

Meg ahogy az se, hogy az egyiket azért nem értem, mert bármilyen görény vagyok is ragaszkodik mint olvadt méz a csuporhoz a másik meg akármit is teszek... rám se hederít....

Szerző: Verde Lunaria  2013.04.29. 09:42 3 komment

Címkék: zene vélemény csoki kesergés szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr555252146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.04.30. 13:37:30

Mondtam már, hogy nem csak két férfi él a világon?

kozgaztanar 2013.05.01. 09:23:07

szerintem meg The Big Bang Theory-t nézni roppant szórakoztató! :)))

Verde Lunaria 2013.05.06. 08:52:08

@motymoty:
Ja, ja... rémlik valami... Meg ugye most kapásból van két új "lovag"om, szóval inkább úgy mondanám, ezek párosával járnak :D

@kozgaztanar:
Ebben igazad van. Félek, hogy mi lesz velem, ha elfogynak az évadok :(
süti beállítások módosítása