- Basszus... Sajnálom... Én rossz házigazda vagyok, és ráadásul a buli is.. háttő.... ne haragudj... meg amit műveltem... Pff... szégyenlem magam....

- Semmi baj. :) Kettőnk közt marad :)

- Oké, de...

- Na. Lépjünk túlrajta. Amúgyis azért szeretek nálatok, mert pontosan olyan, mint nálunk otthon. :)

 

.... vagy valami hasonló volt a párbeszéd Paragrafus és köztem szombat délelőtt. Így fedje örök homály a péntek éjszakát.

És nagyon nagyon szeretem azokat az embereket, akik otthon érzik magukat nálam. :) mert kevesen vannak azok, akinek ezt lehet, de akiknek lehet, azoknak mindent lehet :)

 Valamint itt megjegyzem, hogy kőbe legyen vésve, lógok Paragrafusnak. Nagyon nagyon sokkal ;)

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.06.03. 09:09 Szólj hozzá!

Címkék: buli paragrafus

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr325341262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása