Annyira édes deden végig pihentem a hétvégét... olyan jól elengedtem a lakás-család-pasi és egyéb fursztrációim. Egészen ma reggelig. Amikor is az első komoly problémával találkoztam:

HOL A KOCSI KULCSOM???!

A lakás felforgatása nem vezetett célra, ezért kiborítottam a táskám tartalmát.... Amit azóta is bánok, mert bár ne tettem volna. Hiszen egy egész egér család futott szerteszét és vagy két tucat kiskutya farka:

  • ...meg egy IKEA katalógus (pedig csak és kizárólag egyetlen dolgot akarok ott megvenni),
  • kettő darab rúzs (nem is szoktam rúzsozni)
  • két doboz kézkrém (ha nem lenne egyértemű, az egyik hideg napokra a másik meg nem)
  • fogkefe (magában, nem ám elcsomagolva vagy dobozban)
  • legalább 5 csomag kezdett rágó (ezek szerint nem fogy gyorsan)
  • zokni (hátha fázna a lábam)
  • piros toll, meg kék toll, meg fekete toll, meg kis notesz füzet
  • biztostű
  • elhasznált mozijegyek
  • meg ha már fecnik akkor csomo mindenhonnan letépegetett papírka, amikre felírtam a mosogépem/hűtőm/tvm aktuálisan meg akarom venni változatát. (nem három, hanem ezerhárom variációban)
  • túrórudipapír színmintának, mert ugye olyan lesz a nappali
  • meg ugye természetesen centi, amit ha kihúzok nem megy vissza
  • női higiéniai cuccok tömk elege
  • sőt, találtam még szállodás sampont is
  • meg óvszert (ha ezt anyám látta volna)
  • levendula szirmokat
  • az elveszett fülbevalóim és legalább egy kartkötőm
  • szúnyogriasztót és kézfertőtlenítőt
  • 3-1 kávék
  • váltás balerina...
  • kettő Telefon teljes zsínór rendszerét (töltők, adatkábelek, fülhalgatók, pótbigyók)
  • meg az mp3am....1_VARI~1.JPG

 

És akkor egyszercsak a papírzsepikbe csúszva megleltem a lakáskulcsom. ami belegabalyodva az egyik fülhallgatómba magával rántotta a kocsi kulcsot.... ÖRÖM ÉS BOLDOGSÁG!

Majd konstatáltam, hogy ismét melós hétnek nézek elébe, márha csak a táskámat nézem is. :)

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.07.01. 09:23 5 komment

Címkék: szingli

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr745385635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.07.01. 21:12:19

Biztosan nem az én táskámat borítottad ki... Nálam az IKEA katalógus és a mérőszalag helyett kisautó és nedves törlőkendő van, de a többi szinte azonos :-)

Verde Lunaria 2013.07.03. 08:35:35

@Pannaa:
és nálad is a telefonzsinórra van gyakorlatilag felfűzve minden?

Verde Lunaria 2013.07.03. 12:37:25

@anyuss:
Kettő fal turórudi piros lesz, kettő meg fehér. És a piros kanapém mögé gondoltam piros pöttyöket. :D
De ezret gondolok, a keret meg apad...

Verde Lunaria 2013.07.03. 12:38:31

@anyuss:
amugy meg, megnyugtatlank, az óvszer eredeti csomagolásban várja, hogy.... őő... nem is tudom... hogy elajándékozzam valami kapósabb szingli bajtársnak :d
süti beállítások módosítása