Életembe nem láttam ennyi balesetet, mint tegnap, minden 50 kilóméterre jutott egy. Az pedig egyenesen döbbenet, hogy este fél 10kor a város beáll és se tőled se hozzád, ülsz a vasárnapi esti dugóban.... így fejben annyi blog bejegyzés született, és halt meg, hogy csak na.

A dugó és egyben az egész hétvége legfontosabb konzekvenciája, hogy kicsiny falunk okozott traumáját ezért vagy azért de nem hevertem ki. Márpedig okos felnőtt ember ezen túl tudja tenni magát.

És ha már okos, meg felnőtt. Paragrafus mondta, hogy őt azzal lehet a legjobban megbántani, ha a szellemi képességeit firtatják. Ezen én valójában nem is gondolkodtam - a dugóig -, de rá kell jönnöm, hogy engem a szülői házban az egyetlen ember, aki felnőttnek kezel, az az Anyám, mindenki más totál hülyének, vagy gyereknek néz. Apu kvázi életképtelennek, a hugaim meg valahol 9 évvel ezelőtt elvesztették a fonalat, mikor Pestre kerültem. És valójában nagyon szexualizálja az önérzetemet a hozzáállásuk, mert bakker én már nem az  húszéves nagyon öntudatos, nagyon bizonyítani vágyó okoska vagyok, aki széles vigyorral a képén felköltözött Pestre.

Kezdjük ott, hogy hülye beképzelt budai leszek (vagyok). És fejezzük be azzal, hogy senkinek nem kell semmit bizonyítanom, és legyen ez a tegnap esti dugó egyik legnagyobb tanulsága, hogy nekem már nem kell. Nincs rá szükség. Nem húz és nyom a kényszer. Csak a magam élete, a magam világa. Én vagyok, és ezzel kell foglalkoznom, hogy a sok sebet, meg sérülést nyalogassam, gyógyítgassam, aztán egyszercsak eljöjjön a pillanat, hogy kevésbé érzem magam nem teljesnek.

Szerző: Verde Lunaria  2013.07.22. 07:05 Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr125418037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása