Szombat délután mentem átvenni a lakásom kulcsait, a legnagyobb dugóban (drága F1), a legnagyobb hőségben. Előttem a Corvin mozinál tötyörögtek a lámpánál, lassan indultam, mert csak úgy lehetett, de hát nem Belém rongyolt egy mercis apucipici fia?!

Lökhárító ripittya....

Mondom a drága arany bogárnak, hogy mi legyen, megegyezünk?! Mire a cukorborsó mondja, hogy persze, ad egy tizest. Szemem elkerekedik. Hogy az kicsit kevés. Erre fitymálva közli, hogy EZ EGY RÉGI KIS VACAK autó, többet nem ér. (Anyukád, az a prosti). Higgadtan reagálom, hogy akkor betét lap, mire ő... nem. Rendőrt kell hívni. (Okés, bazzzmeg, a te hibád!)

Negyven fokba, dugót csinálva a körúton három órát ültem a rendőrre várva....

És akkor jöjjön a pojén:

Mivel rendőr, ezért szonda, mondja jófej rendőr, hogy két centiről fujjam meg.... De én amikor meglátam azt a koszos kis csőrös dobozt másra se gondoltam (és semmit se hallottam) csak hogy azt nekem a számba kell venni, így logikus Volt a kétségbe esett kérdésem:

- Most ezt kapjam be?!!??

- Magának a két centiről fujja meg, az azt jelenti, hogy kapja be?! Érdekes értelmezés.

 

:D :D :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.07.29. 19:34 Szólj hozzá!

Címkék: autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr405431796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása