2013.08.09. 00:01 perc:

A legérzékenyebb és legemberibb legbarátomnak tanulva a múltból azonnal egy füled érjen bokáig esemes,tudom, idén annyira nem lesz szar, mert fejre állítottad a világod  Vagyis helyre.

Egy éve ilyenkor elmondhatatlanul szar Volt.

És most?

Szabit akartam kivenni mára, de nem lehetett. Így reggel hatkor úgy nyomtam le a telefont, hogy nem is emlékszem. Háromnegyed hétkor kvázi magamtól keltem, mosolyogtam Csoki sms-én, kimásztam az ágyamból, csináltam egy kapucsínót és leültem reggelizni a konyhámban. Az ablakom nyitva, a levegő még friss Volt, és szívtam magamba a frissen öntözött virágok illatát, mert a szomszéd nénim éppen locsolt.

Mély levegő.

Nem Volt bennem az érzés, mint egy éve, hogy ennek jó napnak kell lennie. Minek? Elég csak sandán hátra néznem. Van egy melóm, tucatnyi kihívással, de elmondhatom, hogy itt megbecsülnek, és szeretnek. Vettem egy lakást, meg persze szerelem gyermekem valentinnapján - Verdát. És érzelmileg pedig csendben békét kötök magammal. Szépen lassan.

Nagy valószínűséggel a kompolett családom elfelejtette, hogy ma van a szülinapom. Mert ha reggel nem írnak, már nem is fognak. Sőt, szinte látom anyum fejét, ahogy délután egy jesszus!aveeerde kisértében kapkod a telóért és riadóztat mindenkit :D

SzSz. SzSz tavaly is elfelejtete, idén meg nyaral. Krumplibogárral... Mondhatnám, hogy VELEM kellene nyaralnia, de igazából én nem kaptam szabit, neki meg lelke rajta ;) amúgyis, hiába hiányzik, ő az a "fajta torta szelet, ami hosszantart, sok eperrel, de maga akaratából lesz szelet"

De mi a fenének vetek itt számot? Ilyen hülyeségekkel? Hiszen "mindenki bizonyított", hogy mennyire vagyok fontos. nem kell ide köszöntgetés, a tettek többet érnek. Mert most hagytam is, hogy tegyenek értem.

Jó lesz ez.  :)

Relax_and_smile____by_AlexandraCameron-209.jpg

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.09. 09:15 2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr665450529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.08.10. 15:31:18

A fejemben egy novellának beillő köszöntő állt össze, de megkíméllek tőle... Márcsak azért is, mert telefonon nem szeretek hosszú kommenteket írogatni. Így csak egyszerűen nagyon sok és boldog szülinapot kívánok! A megkezdett útirány szuper, így tényleg "Jó lesz ez! :) "
süti beállítások módosítása