APK anyja (Torzsa) kórházban van napok óta. Úgy néz ki nem fog kijönni onnan. Értitek... Sajnos nem sok van neki hátra.

Bármennyire is rühelltem azt a nőt, ez most megfogott. Sajnálom. Szerettem volna ha még jóóóóóóóóó sokáig él és gonoszkodik.

A szívem szakad meg APK-ért. Legszívesebben felhívnám, megkeresném. Magamhoz húznám, megszorongatnám. és vigasztalnám.... Annak ellenére is, hogy aides-nek meg leszbikusnka meg frigidnek hisz, és tudom, hogy kicsinyesen viselkedik, és gonoszkodik és mindenfélét Mond rólam, meg kesereg. Jó, ezt a kicsinyeskedést az ő egójával, meg a pofonnal, amit tőlem kapott, megértem. Ő tökéletes, neki mindig minden sikerül, én meg ugye az ugyse fogom elhagyni, mert nem merem... meg hat mert ő szeret. Vagy ilyesmi.... De persze közben mindenért engem okol és vádol, és tesz meg egyedül hibásnak. Mindenért. Lassan kezdem azt gondolni, hogy az anyja betegségének ezen fázisáért is....

A helyzet bonyolult. Meghaladja a képességeim. Mármint az empatikusat. Szívem ezt tenné, agyam azt. Anyu szerint meg ne hívjam, most hagyjam, épp elég a baja.

Szerintetek? Tényleg érdekel a véleményetek.

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.26. 11:30 13 komment

Címkék: apk torzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr525477228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2013.08.26. 18:45:47

Szerintem is hallgass rá...

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.08.26. 20:36:02

Szerintem is Anyudra hallgass. Apk pasiból van és nem a Te agyaddal gondolkodik...

Verde Lunaria 2013.08.27. 10:33:41

@Pannaa:
@Szerijucus:
@perenne-2:
oké, köszönöm.

És megkérdezhetem, hogy miért? Csak érdekel...

perenne-2 2013.08.27. 12:08:17

Mert valóban másképp gondolkodik és félreérti a gesztust. Vagy azt hiszi, megbántad a szakítást, vagy azt, igaza van mindabban, amit terjeszt rólad. A közöny az egyetlen, amitől nem akar újabb "fogást keresni" rajtad. Ne dőlj be. Ha annyira fontos lennél, nem jutott volna idáig a kapcsolatotok. APK-nak vérig sértetted a hiúságát és ezt nem fogja megbocsájtani. Tartsd távol magad, mert ha közel engeded ütni fog..

motymoty 2013.08.27. 12:09:07

Szerintem magadra hallgass.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.08.27. 13:56:42

Perenne tökéletesen megfogalmazta. Persze Te ismered milyen...

Verde Lunaria 2013.08.27. 15:42:30

@perenne-2:
@Pannaa:
Igen, ütni fog. Biztosan. Mert bántottam, és visszabánt. De hat ennyi idő után nagyon nehéz a közömbösség az irányába...
És teljesen igaz, ha fontos lettem volna neki, nem zsarolással és sarokba szorítással akart volna megtartani. Nem lett volna lelki Terror. És akkor én is biztosan őszintébb lettem volna.... Hmm... azért ez elég ördögi kör. Nem lehet tudni, hogy melyikünk nem éppen megfelelő viselkedése indította el, majd gerjesztette a folyamatot. Ezt elkúráltuk. 50-50. Nem mentem fel magam.

@motymoty:
Vagyok annyira makacs és önfejű hogy így fogok tenni ;)

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.08.27. 16:18:01

Az exemet egyetlen alkalommal kerestem meg egy hivatalos papírral a válásunk után. Kb fél évig mondta úton-útfélen, hogy milyen nevetséges ürüggyel akarom visszaszerezni pedig erről szól sem volt.
Amit én tennék: meglátogatnám a mamát, töltenék vele egy kis időt, felajánlanám NEKI a segítségem.

Verde Lunaria 2013.08.27. 16:22:24

@Pannaa:
Hát őszintén mondom, hogy azzal a "kedvesmama" halálát okoznám, ha én ott megjelennék.
De kinézem belőle, hogy előbb végezne velem.
Kevés emberrel van ilyen kölcsönös negatív viszonyom, mint vele (és ezt most nagyon korrekten fogalmaztam.)

Szerijucus 2013.08.27. 18:05:10

Szerintem is perrene-2 megfogalmazta a tutit.
Ha találkozol APK-val vagy felhívod, ide a rozsdás bökőt, hogy te fogod magad megint kva szarul érezni magad az ő viselkedése miatt. De azért majd meghallgatunk :)

Verde Lunaria 2013.08.28. 09:28:05

@Szerijucus:
De igen... tuti így lenne.

@anyuss:
na igen. Közúúútálat tárgya vagyok. De nem felelhetünk meg mindenkinek.
Ennyit tehetek igazándiból érte.
Ez mindig ilyen nehéz?
süti beállítások módosítása