- Helló Darling!

- Helló Liebling!

- Élvezted? Fasza Volt minden? Panasz, észrevétel, javaslat a köveztkező körre? 

- Így Volt tökéletes. Maradjon meg ez az egy. Jó?

- Na ja... még egyszer ennyi pénzt nem dobok ki az ablakon. Érted KÉT KÉZZEL!!!

- :) Jó Volt! Ügyik voltatok. Szépek voltatok.

- Nincs meg a karkötőd...

- Igen, gondoltam... Ahogy SzSz mondta, a kör bezárult....

-  Ezek szerint tudja, hogy tőlem kaptad... Vicceskedett mi?

- Probált. Azt is mondta, hogy hasonlítasz rá. :D

- Nem. Én okosabb vagyok, bátrabb, és szebb, és én már megkértem a kezed.

- Neked az a mániád. Te nősülni akartál és pont.

- Én családot akarok, kertes házat, gyereket és meleg hazaváró otthont. Ez kell hozzá.

- Oké. Tudom.

- Cuki voltál Pöttöm lánnyal.

- Imádni való a kis kópé...

- Jól állt a kezedben. Nem kéne keresni valami megfelelő egyedet hogy legyárts egyet magadnak?

- SzSz? Lowrider?

- SzSz? SOHA nem fog kilépni, se lépni. Törődj bele. Lowrider hozzád kevés. És te is érzed. Ennél Te..... Liebling.... Gyógyulj meg, aztán húzz bele!

- Nézd, én....

- Nincs kifogás. Ha nekem megy, neked is menni fog! :D Baszki van feleségem. :D Nekem. ÉRTED?! NEKEM! :D

- Értem. Jöhet a gyerekprojekt :D

- Még dolgozunk kicsit a gyártási technologia tökéletesítésén ;)

- Aludjunk.

- Bőgsz?

- Nem.

- Helyes. Ne is. Nem maradsz egyedül. Annak vége lett pünkösdkor.

- Nyomj egy csókot a nejed homlokára, aztán alvás.

- Tényleg ne bőgj.

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.09.10. 01:03 Szólj hozzá!

Címkék: csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr245503494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása