- Verde... annyira elkeseredtem.... Szerinted leszünk mi még szerelmesek?

- Ha ezt meg tudnám mondani, már nem itt lennék.

- De komolyan. Leszünk még, vagy választunk aggyal valakit esetleg, vagy még azt se....

- Leszünk.

- Most vigasztalsz?

- Nem. Szerintem tényleg leszünk.

- ?

- Ideig óráig. De leszünk. Érted, meglátunk egy jóképű énekest, akinek a hangjától feláll a szőr a hátunkon... A szép szemű pizzafutiba, egy mindig kedves hangú pasiba aki telefonon intézi valami ügyünket és annyira udvarias. Leszünk.

- Bazmeg.

- Arra gondoltál, hogy fogjuk-e várni remegő gyomorral a találkozót Vele? Fogunk-e pirulni, ha ránk néz? Leszünk-e esetlenek a közelében? Vigyorgósak csak úgy? Hetekig napokig a föld felett lebegni és ábrándozni? Úgy érezni, hogy megtaláltuk?

- Igen.

- Mind a ketten találkoztunk már a optimális NagyŐvel. Túl vagyunk nem is kevés bonyolult és hosszú kapcsolaton... Voltunk szerelmesek, a szívünk összetört, összeraktuk és rakjuk. Visszük magunkkal a hegeket, a szilánkokat.... (de drámai hatásvadász vagyok)... Szóval. Én tudom, hogy az én szívemet nemsokára ismét ripityára törik. Apró icipici darabokra. Olyan kicsikre, ami után erre a szerelemre képtelen lesz. De ez az enyém. A tiéd... Fenét, hazudthatnám, hogy a tiéd képes, de annyira gusztustalanul racionálisak lettünk a sok szakadás és törés miatt, hogy erősen kétlem... biztos vagyok benne, hogy ÚGY már nem leszünk szerelmesek. A mi szerelmeink már elmentek.

- És most öngyilkos leszel?

- Nem. Azt nem. Csak.... biztosan nem azzal fogom leélni az életem, akivel akartam és akarom. Át kell "kalibrálnom" magam.... érted.....

- Hát én se kérdezek tőled semmit... Elég lett volna ha azt hazudnod, hogy "deee leszünk".....

Szerző: Verde Lunaria  2013.09.30. 16:21 2 komment

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr15541597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perenne-2 2013.09.30. 21:17:36

"Csak.... biztosan nem azzal fogom leélni az életem, akivel akartam és akarom" Az akarat nem szerelem. A hit, - hogy ő az igazi - szintén nem. És lesztek még olyan szerelmesek, hogy magatok sem hiszitek, legfőképp akkor, mikor már nem is gondolnátok. Az élet nagy tréfamester. Amúgy minden szerelem az ilyen még sosem volt érzéssel köszönt be szerencsére. És persze ez ráadásul igaz is. :-)
süti beállítások módosítása