Reggel Lakóbarát végett zsemlét sütöttünk. Na már most, ezt a lapos lepényszerű izét nem nevezném zsemlének. Egyre nagyobb kudarcok érnek....

És vettem kettő kiló almát és almás pitét gondoltam csinálni, de nincs hozzá tuti receptem, így most elkezdtem aggódni.

Szóval kedves serény háziasszony olvasóim és antigasztro Bloggerek kérek szépen recepetet.

PARAGRAFUS! TŐLED IS :D - mert te birtoklod az egyik legjobb toffifi torta receptet -

Szerző: Verde Lunaria  2013.10.04. 09:03 4 komment

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr255551023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2013.10.04. 16:49:52

HÁT DRÁGÁIM!
Meg kell jegyeznem, jártatok ma nálam, de úgy tűnik csak az antigasztrósok... :(

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.10.04. 20:40:25

Én csak most jöttem, de az én receptemmel nem sokra mennél... Vasárnap sütöttem és tegnap már aránylag ehetően puha volt... Apa úgy jellemezte, hogy finom ez, csak nagyon sok tea kell hozzá :-D

perenne-2 2013.10.06. 13:41:25

35 dkg liszt, 12 dkg porcukor, 25 dkg vaj v. ráma 1 nagy tojás,citromhéj összegyúr, szétoszt 2/3-1/3 arányban, nagyobb db kinyújt 4-5 mm-esre. Tepsit bélel. Rá ribizli vagy áfonyalekvár, arra cukorral, citromhéjjal, fahéjjal dinsztelt alma. Rá rács a tészta másik darabjából.

Vagy az élesztősre gondoltál?

Verde Lunaria 2013.10.07. 11:51:53

@Pannaa:

:D az enyém puha lett. Kéred? :D (pfu de nagyképű vagyok)

@perenne-2:
Nem erre gondoltam, de tetszik, szerintem kipróbálom. Szimpi hogy ezt nem kell reszelni.
Fogalmam sincs, milyen a kelesztős tészta... (de az tutira nem menne)
süti beállítások módosítása