Hogy milyen almás pitét akartam sütni? Hát amit a nagymamám sütött. Vékony tészta alul-felül, sok alma meg fahéj. Sose csináltam, fogalmam sincs, hogy kell e keleszteni, vagy se. Hogy a vajat olvasztani kell vagy morzsolni. Nem Tom...

Ezért írtam itt is, meg szóltam haza is, hogy ugyanmár....

Paragrafus:

- Nekem van egy nagyon tuti receptem. A nagymamáé (megörvendek, mert akkor az tuti olyan mint az enyémé lehetett). Csak hat ő mindent olyan gondolomformán adagolt....

Anyu1:

- Ne süss, kövér vagy. Hízlal. És nincs kedvem megkeresni a receptet.

Anyu2: (10 perccel később)

- Na diktálom írjad!

Anyu3:

- Jajj... úgy csináld mint a Linzer tésztát. Mi??? Még sose csináltál Linzer tésztát?! Értem én, el voltál nyomva, de ha tudsz lazacot sütni mártással akkor ez annál egyszerűbb.... NE! NE OLVASZD MEG A VAJAT!

Végül a takarítás meg minden féle kis lóf.szka elvetette a kedvem az egésztől. Nem nagyon Volt ambícióm megcsinálni, egészen vasárnap este hétóráig, mikor rájöttem, hogy bakker itt egy csomo alma, tuti rám fog rohadni, uccu neki anyu-receptjének. Így fél 10re el is készült...

Gőzölgött, meg illatozott és át is sült. Meg jó is, ehető is. Igaz szeletelni még meg kell tanulnom.

És a szombaton csillivillire takarított almáspite illatú otthonomban annyira otthon érzetem magam. Biztonságban. Otthon.

Szerző: Verde Lunaria  2013.10.07. 11:45 3 komment

Címkék: gasztro anyu otthonom

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr815555081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.10.07. 17:39:37

Na látod milyen ügyes vagy :-)
...és igen, kééééreeem azt a tuti receptet :-)

Verde Lunaria 2013.10.09. 10:13:47

@Pannaa:
este felteszem, most nincs nálam ;)

Verde Lunaria 2013.10.11. 08:25:23

@Pannaa:
basszus lefényképeztem a receptet, mert nem Volt időm lemásolni.
És sikerrel kitöröltem az előbb, hogy mi ez a firka....
BOCSI!
Nincs elfelejtve :S
süti beállítások módosítása