Ismét egy esküvő, ismét egy baráti pár, újabb gyermek áldás várható.

Meglepődtem, mikor bejelentették, hogy december 23-án lesz a pici esküvő, csak szűk család semmi fakszni. De azért örültem. Bár azért ilyenkor csak facsarnak egyet az én páratlan szívemen.

És néztem, hogy boldogok, hogy gyűrű, meg szerelem, meg miegymás. És beugrott a mondat, amit a vőlegény mondott nekem anno. Hogy "mellette megnyugodtam". Ezt mondta Csoki is. És még két másik srác. Hogy amellett a bizonyos lány mellett megnyugodtak.

Nincsenek heves érzelmek, nincs semmi nagy cécó. Csak megnyugszanak. Megérkeznek.

Azt hiszem, ez lehet a kulcs. És tudom, hogy ennyi idősen még ne temessem magam, de amig én nem vagyok nyugodt, mellettem Sem nyugszik meg senki, és....

és akkor Dió bekutyorodott az ölembe, és mély álomba szenderült. Egy tűnékeny pillanat erejéig megnyugodtam.

Szerző: Verde Lunaria  2013.10.30. 11:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr105606081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása