Hmmmm.... érdekes megközelítés.

Én nem tudom eldönteni, nekem nincs gyerekem. Tényleg retteg a bébi?

Nekem is olyan mintha meghatódna... de lehet hogy tényleg retteg?

Szerző: Verde Lunaria  2013.10.31. 14:48 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr205608068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2013.10.31. 19:18:16

Hát rettegni épp nem retteg, de nem a meghatottságtól változik az arckifejezése... Egyszer néztem meg a napokban, azóta sem tudtam, bár már sok helyen találkoztam vele. Nekem valamiért nem jön be... bár a kis srác nagyon-nagyon édes.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.11.04. 09:16:08

Egy ekkora gyerek még nem tud meghatódni. Egyszerű, mint a faék, ha tetszik neki, vigyorog, ha könnyezik, gond van. :)
süti beállítások módosítása