Pedig esküszöm megpróbltam elkerülni, hogy így járjak. De így jártam.

Gondoltam, majd tudatos gazdi Leszek, aki fegyelemmel és szeretettel neveli a jószágot, és nem lesz ott semmi hiba. Nem Leszek azaz ölbe kapdosós, "utyuliputyulikutyuli-cupcup" gazdi. Én NORMÁLIS maradok.

Aha... mert persze... a normalitásomról vagyok híres....

Tegnap kaptunk szurit, meg csippet. (ez is, hogy többes számba beszélek... grr). Szóval nagyon tuti doki, Dió megnyugodott nála, de annyira SÍRT és olyan hosszan utána, hogy komolyan majdnem elbőgtem magam vele én is. Otthon azt se tudtam, hogy vigasztaljam a kis szerencstétletn, ott tutujgattam... Aranny pofa, felmászott az ölembe, beült velem szembe, és két kis kezével (nem, nem az első lábával, hanem a kezével) tiprodva mélyen a szemembe nézve elmagyarázta, hogy ilyet többet ne csináljak, és ő oda többet nem megy vissza. Percekig csak tipródott és magyarázott. Aztán tüsszentett egy bosszusat és elaludt az ölemben.

Meg kell zabálni, annyira édi....

Én meg gyengébb vagyok mint hittem és tökéletesen normáltalan... Belőlem se lesz már rendes gazdi...

dijó2.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2013.11.28. 09:58 4 komment

Címkék: kuty

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr595662062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel.hu 2013.11.28. 15:33:43

úúgy mosolygok:))
PONT ilyen egy rendes gazdi..
és nem gyerekpótlék,meg ilyesmi miatt..
egy minőségi kötődés ilyen és kész..
(én mindig fel akarom hívni a virslit,ha dolgozom..pedig gyerekből is van otthon pár)..
Isten hozott a klubban!<3

Verde Lunaria 2013.11.29. 14:09:18

@Angel.hu:
... hat amikor egy elkényeztetett nyavalyás vacak kutya lesz (aki persze véleméynem szerint a legszebb,okosabb,engedelmesebb,csak néha piccit szófogadatlan) biztos jól fog esni a kommented olvasni :D

idegszaggató 2013.12.03. 06:39:48

Ne vedd magadra, de annyira herótom van a szobacirkálós kutyás nőktől. Lehet az eddig látott példák miatt.

Verde Lunaria 2013.12.03. 08:32:58

@idegszaggató:
Tökéletesen egyet értek veled. De AZOK a kis vakarékok, szerencsére nem olyanok, mint az én vakarékom....
De hidd el, a yorkisok, meg az ő viselkedésük engem is zavar. Sőt...

(Banyek, milyen vagyok már...)
süti beállítások módosítása