...vagy nagyon udvarias, vagy csak nem vagyok neki szimpi, mert magáz azon kettő egész alkalmakkor amig eddig egy szemvillanásnyit találkoztunk. A srác velem egy idős sac per kb, semmi extra. Mármint elsőre nem egy sorozat gyilkos tipus. Tegnap eljött az ideje, hogy személyesen bemutatkozzam neki, mindezt fél 10kor este, mert addig hiába csengettem nála.

- Jó estét, én vagyok a szembe szomszéd, Verde.

- Jó estét. Szembeszomszéd.

- Tegeződhetnénk?

- Persze.

- Volna egy furcsa kérésem.... Nagyon kellemetlen.

- Miben segíthetek.

- Szeretném elkérni a lábtörlőd.

- A lábtörlőm?!

- Igen. Kimosnám....

- Őőőőő....

- A kutyám rápisilt... az a kis folt* az ott az.... sajnálom.

- Ő.... Hát de koszos a lábtörlőm, de most legalább már értem, hogy miért büdös...

Kimostam, reggelre megszáradt, és sutyiba visszaraktam az ajtaja elé. Lakóbarát meg azóta ezzel heccel. Hogy bemutatkoztunk.

kutyapisi.jpg

*kis folt = adriai tenger méretű gyalázat

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.12.10. 08:20 3 komment

Címkék: szomszéd kuty

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr45684089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2013.12.10. 22:02:45

Néha jó, hogy kertes házban élünk... Például most látom, hogy milyen jó is az, hacsak a magunk lábtörlőjét, szőnyegét mossuk...

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.12.11. 00:34:58

ennél már csak az jobb ha nincs szomszéd :D (és van kert is)

Verde Lunaria 2013.12.13. 13:10:22

@chanson:
@agyragobogar:
Jójó... 15 év múlva majd a szomszéd nyulát fogja áthozni vígan a kerítésen átmászva :D
süti beállítások módosítása