Fél kettő óta folyamatosan köhög. Hiába próbáltam bármit, a végén már én is azt kivántam, hogy jó lenne megfulladni. Az egyik vízért támolygásom közepette beleléptem valami langyos izébe...........Dió fosott a féreghajtótól. Ez egy csodás élmény Volt. A lábmosás és fél éjszaka végig takarítása tényleg hihetetlen élmény.

Bekapcsoltam a rádiót, és meredten bámultam a második adag kávémba. Tudjátok, van az a fej, amikor már csak a kinézetért életfogytra ítélne még a legjóindulatúbb bíróság is. Nem táskásak a szemeim, hanem bőröndösek. Nem résen pislogok a világra, hanem egy vonalon keresztül. A hajam gyakorlatilag bárhogy állítom megáll, annyira tréen zsíros... És akkor bemondta a rádió, hogy ma több mint tíz fok lesz. Ennyi nekem elég Volt, hogy farmer és sportcipő mellett tegyem le a voksom. Nem Volt többre energiám. Egyszerűen nem.

De ilyen az én formám, nyilván mikor az ember lánya nem is él igazán, és arra vágyik hogy a fűtést tökig feltekerve csendben csinálgassa az áfa bevallást, beesik egy nagyfőnök, és egy menő ügyvéd, és senki más nyomoronc nincs aki asztalhoz üljön velük.

Igazából nagyon nem estem kétségbe, pedig lehetett volna, mert ennél azért hiúbb vagyok. Van itt egy zakóm, egy magassarkúm, valahol elbujtatva a kocsiban egy szempillaspirálom és egy szájfényem. Olyan közönyös rutinnal vedlettem át elfoglalt üzletasszonynak annyira érzelem mentesen vezényeltem le az egészet, hogy saját magam is megleptem.

Nem panasz, csak érezhetően nagyot váltottam. És még csak meg Sem viselt. Szerintem én skizofrén vagyok.

Szerző: Verde Lunaria  2014.01.17. 09:10 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr955762224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2014.01.17. 20:35:30

Azért tessék meggyógyulni... Én nem "feküdtem ki", egy hónapja köhécselek.
süti beállítások módosítása