Szerintem nem csak én játszottam már el, hogy alszok. Már alszok, vagy még alszok az mindegy. De azt jó tettetni, füllenteni. Olyan alvósan lélegezni, elbújni a takaró alá, fél szemmel a résen át kilesni, hogy a másik vajon észre vette-e, hogy már/még ébren vagyok.

Ha otthon vagyok, ez kvázi Anyuval egy játék. Én megjátszom, hogy még nem vagyok ébren, ő behozza a kávét, felkelt, én nyafogok, hogy MÉÉÉÉRT kellett felkelnem, ő meg rám pirít, hogy hasamra süt a nap, és még vagy egy óráig beszélgetünk.

Megesett az is, hogy SzSz mellett ébredve őt néztem, és mikor megmoccant,  én belefagyva a mozdulatba durmolást mímeltem. Éreztem, ahogy felkönyököl mellettem, és azt suttogja, hogy Virágszál. Aztán felkelve, rákérdeztem, hogy mondtál valamit? Neeeem... Őőőő semmmit..... Dehogy.

A mostani hétköznapjaimban én kelek a legkorábban, és mire Lakóbarát felkel, általában már teával várom. De ha mégse, akkor ő nagyon magas nagyon vékony hangon közli, hogy kééész a regggeliiiii, mennni kellll dolgozni!!!!

Ma reggel csipogott a Telefonom. Fél hat. Jobb szemem résnyire nyitottam, beljebb bujtam a takaróba, és néztem, hogy az ebadta alszik-e. Aludt. Megkönnyebbülve nyugtáztam, hogy akkor a reggeli öntöző és trágyázó hadművelet talán várhat még egy negyed órát. A gondolat végén azért csak rá hugyorgtam még a kutyára. Ült. Ült és engem nézett. Az a vacak kutya, aki megelőző napokban kisimogattatta magát reggel az ágyból. Közelebb jött, leült, nézett tovább. Továbbra is arról az ebről van szó, aki valamelyik nap az ajtóból visszafordult, és bebújt a takarója alá. Még közelebb jött és várakozóan nézett. Az a kutya, aki előtte a folyosó végén a sarokba kuporodott és aludt tovább. Már csak tíz centire Volt a fejemtől, forgatta a buksiját, egy hangot nem adott, de nézett, nagyon nézett..... Nem tudtam átverni, hogy a gazdi alszik, hagyjál békén....

alvás.jpg

Kómásan kócosan levánszorogtam vele sétálni, addig Volt boldog, míg rá nem jött hogy hideg van.... Aztá spuri be. A hideg levegőn azért eszembe jutott, hogy mi van, ha reggelente ő is csak tecc-alszik, mint a gazdája....

Szerző: Verde Lunaria  2014.01.24. 11:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr825779414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása