Teljesen mindegy hogy az emberek pesten vagy budán vannak, esetleg vidéki kisvárosban, vagy tanyán, kibeszélnek, kidumálnak, véleményt cserélnek, pletykálnak.

Elmondják súlyos kritikájukat, ahogy én mondtam el SzSznek, hogy miért aggaszt egy közös buli itt Pesten Kézművessel. Na jó, az aggaszt az egy elég gyenge szó. A valóság annyira nem Volt szörnyű, de a várakozásaim szerint alakult, (mennyi felsőbbrendű kivülálló szerinti rosszallást engedhetek meg magamnak?) Legyen elég annyi, hogy hazafelé sétálva, spiccesen, fáradtan hajnali hatkor megengedtem magamnak azt a megjegyzést, hogy ezerszer könnyebb Diót póráz nélkül sétáltatni, mint az kissé részeg tippikusviddékiii* hugomra buliban csak kicsit odafigyelni.

Kidumáltuk Paragrafussal is tegnap este egy jó ötvenperces telefonbeszélgetés során az összes marhát az életünkben, meg a családot, és magunk hülyeségét. Nyilván, rövid ideig kitértünk a pasikra is, de újabban azért nem központi témák, mert minden ismétlés velük kapcsolatban és minden olyan.... hat egyforma velük kapcsolatban, újat nem igazán tudunk mondani...

És milyen balga dolog azt gondolni, hogy a sok érzelem mentes pasi ezt nem teszi meg. Példának okáért, teljesen biztos voltam eddig is abban, hogy SzSz már felvilágosította beavatott SzSzHavert az általam húzott határidőbe. Nem gond. Ezt én nyilván "nem tudhattam", és mikor így beszélgettünk hármasban, úgy meséltem,  mintha... értitek... Ő meg belement a játékba, hogy akkor ezt most ő először hallotta, és vannak okos kérdések, amik így elsőre egy kívül állónál felmerülnek. Mint mondjuk az, hogy hat minek határidőt húzni, csinálhatnám ezt addig amíg nem jön valaki más.... Aztán fogytak a JimBeamek, ürültek a poharak, és a srác félvállról odavetette, hogy....

-.... de hat visszavonatad.

-  Nem.

- De azt mondtad, hogy hiába a határidő és hogy....

- Nem, én ilyet nem mondtam, soha. És tartani fogom magam. Akármi is, akárhogy is.

Valóban nem mondtam ilyet, olyat viszont tényleg írtam egy meggondolatlan pillanatban SzSznek, hogy k.vára megborítanám a saját magam által kitűzött határidőt, és semmi Humorom betartani, mert jól érzem én magam így is.... Ez akkor lehetett mikor Lakóbarát vigasztalása végett kicsit beboroztunk egyik este.  De nem is ez a lényeg. Pletykálnak ők is szépen, csak néhány pohár pia után gyorsabban esnek ki a szerepükből, mint selejtes teszkós szatyorból a parizer.

Gyarlók és pletykásak vagyunk feleim, csak éppen a ház előtti kispadot felváltotta dzsímél cset, a viber, meg a fészbúk...

pletyi.png

*az a fajta naivitás, hogy a pasi, csak a két céép szeme miatt dongták körül és nem azért, mert láthatóan spicces Volt, nagy hévvel ölelgetett mindenkit, lelkesen iszogatta a tekilákat, mindegyiknek elmondta, hogy ő bizony vidéki, és hogy ennyire más minden, és amúgy meg ő most lett szingli és szeretné élvezni az életet, és de jó fejek, hogy mindenki így törődik a kicsi lelkével, mennyivel normálisabbak ezek a pasik, mint otthon... még a piát is hozzák sorba.... Na jó, ez nem tippikus vidéki, csak aaa, hmmm.... nem is tudom.... tényleg naivitás lenne?

Szerző: Verde Lunaria  2014.02.03. 09:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr275795457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása