Tegnap este hív Lakóbarát, azonnal M1, megy a Casanova. Odakapcsolatam, és már pötyögtem is Paragrafusnak, Kézművesnek és Sangelnek, hogy M1 Casanova!!! Kötelező műirodalom. 3ból kettes Volt a sikerarány, Sangelt valamiért az informatika démona kizárta a rendszerből és képtelen voltam neki elküldeni az üzit, hogy nézze annak az okos éles eszű, jókép, mérhetetlen étvággyal és zseniális bravúrokkal rendelkező csodás mítosznak az életetét.... Na jó... Csöpögök, tudom... De kit nem mozgat meg a tökéletes szerető fantáziája, főleg, ha amúgy épp a tökéletes szeretőre vár már évek óta kiéhezve és felajzva?!

"Légy a láng maga, ne a lepke...."

Casanova

Ezt mondogatta Csoki is... sokszor... és akkor úgy esett, hogy megesett, hogy életemben először Csokinét teljes szívből barátnőnek tekintve eszembe jutott, hogy rajong a Heath Leadger-ért.... Írtam neki is egy röpke üzit, hogy M1 és jó szórakozást. Sok vigyorfejes köszi-köszi-t kaptam vissza.

Paragrafussal még egy ideig kommentáltam, de aztán vagy elaludt, vagy megunt, vagy annyire beleszerelmesedett a főhősbe, hogy egy idő után csak néztem és vártam, de már nem reagált.... és míg vártam tőle a viber kopogását, csengettek....

.... a főhős személye legyen titok, de film végét már nem láttam. Amit persze, nem bánok, még akkor se, ha Kézműves meg közben elkezdett sziporkázó poénokat gyártani a mai pasikat összehasolnítva Casanovához... Hát, amit a pasik elképzelnek, hogy egy nő nem Mond ki soha, na ő most megtette... technikára, méretre és időre vonatkozó teljes kritikát írt jelen korunk férfi társadalmáról. Egyébként vicces, nagyon vicces.... csak van annyira obszcén, hogyha kiraknám, megint kéretlen indexcímlapos lennék....

k, fülledtség, szerelem meg minden... És akkor most vessetek meg, de szerintem Varga Viktorék képsorozata zseniális. Nánási iszonyatosan nagyot alkotott,... Szenvedély, szerelem, szeretet, erő,  óvás, vágy, birtoklás, gyengédség, őrölet.... minden, ami egy tökéletes szeretkezés része.... Azt hiszem, imádom ezeket a képeket. Pedig nem szoktam képeket imádni....

_MG_2424-01.jpg 

Szerző: Verde Lunaria  2014.02.10. 16:58 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr755807941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2014.02.11. 11:13:26

Tényleg jók a fotók...
süti beállítások módosítása