- Felmondok!

- Most?

- Most.

- Én is....

- Az nem jó, mert akkor az nem kötelezi SzSzt semmire. Utálom ezt a céget!

Eltelik egy óra és Lakóbarát ismét jelentkezik:

- Ennek a napnak már sose lesz vége?

- Nem, ennek sose.

- Estétől állást keresek én itt nem maradok!

- Mi van? Megverjem őket?

- Légyszi...

- Elmondod?

- Majd otthon.... Iszunk?

- Hát... és mire gondolsz? A "Valaki bor"ára?

- Arra, ugyse fog neki hiányozni....

- És ha jelentkezik érte? Mióta van a hűtőben?

- nem tudom, eddig nem kellett neki, akkor magára vessen, hogy két szingli hűtőjébe tette!

- ... azt ugye tudod, hogy csak neked és nekem van kulcsunk a lakáshoz....

- De te vetted?

- Nem. Szerintem te vetted.

- Én ilyen drága bort nem veszek!

- Akkor legalább te tetted a hűtőbe?

- Dehogy! Mondom, egyszer csak ott lett.

- Lehet nem kéne meginni... Mi van ha Valaki elkezdi keresni?

- akkor majd megmondjuk neki hogy valaki megitta....

Szerző: Verde Lunaria  2014.02.13. 16:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr125812933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása