Kinek mi ez a hét. A főnököm allergia kezelésre megy, Lakóbarát bőrgyógyászhoz, Melegszívű felmond, mások síelnek, én meg úgy néz ki, hogy végig randizom a hetet.

Az első randi ki nem találnátok, hogy kivel lesz. Emlékeztek még a zűrös szilveszterre? Volt az az aprócska közlekedési baleset, hogy beletolattam a rendőr mercijébe. Felhívott, de nem a kár rendezés végett, hanem hogy mennyire boldoggá tenénm, ha elmennék vele vacsorázni....Nahát sakk matt, először kitérő választ adtam, aztán meg most mégis úgy döntöttem, hogy egye fene, mi történhet? Szóval Leroy Café, ő választott. Abszolút unszimpatikus választás, de legyen.

A második randi, magától érthetődően, Csoki Valentinnapi ajándéka. Elmegyünk Sushizni. Mit mondjak? Tökéletes testű pasival még sose Volt dolgom, puding próbája meg ugye az evés.

És akkor jön a programozó srác. Perverz tudom, de rá vagyok a legkiváncsibb. Mert vele passzol kábé minden, mozizni hívott, én meg imádok moziba járni, és amúgy sincs kivel, így tényleg örültem a meghívásnak.

Na jó. Esküszöm fogalmam sincs miért csinálom. Vagyis halovány elképzeléseim vannak, de...

Próbáljuk beolajozni azokat a berosdásodott izéket, amik talán sose voltak, elő kell kotornom személyiségem igazán vonzó oldalát, ami állítólag többet ér, mint a lapraszereltség. Aztán, randiknak pasiknak megfelelően kéne ruhát is választani.... A rendőrrel Leszek a legvisszafogottabb, Valentinnapi ajándékkal meg nyilván valóan a leg...hm... asszem kipakolom a melleim, mert egyértelmű, hogy ott csak szexre játszok, a programozó srác, pegig kap egy farmers átlagos Verdét. Vajon mindenki szerepet játszik a randikon?

Hű, rá kéne keresnem ezekre a randi szabályokra is, hogy ugye első randin nincs csók (Valentinnál ez lehet gyökereiben megdől), és az ötödik után szoktak lefeküdni? (Valentinnál ez lehet megdől)... Ja, nem, ne értsetek félre, nem vagyok kiéhezve, csak elméletben és gyakorlatban, mindenféle képpen, ami nem kapcsolatos a szív dolgaihoz tökéletesen egyedül álló vagyok, a nagy Ő, meg nem hogy várat magár, hanem tojik a fejemre... Meg különben is, lehet néhány jó pillanat az esélytelenekkel, nem?

Nem... ez nem jó hozzáállás. Kicsit élvezkedem,mert miért is ne? Benne vagyok a korban, és nincs kétségem, affelől, hogy minnél tovább várok epekedve a semmire, annál kevésbbé lesz esélyem tényleg valamire.

Szorítsatok, aztán meg megírom.

 

Szerző: Verde Lunaria  2014.02.23. 14:41 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr185828292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2014.02.23. 21:08:02

Izgalmas hét lesz ez tényleg :-D
Szurkolok természetesen.

Verde Lunaria 2014.02.24. 13:43:14

@Pannaa:
egyre kevésbbé van kedvem hozzá...
süti beállítások módosítása