Nem "originálpesti" lévén a gugli segített megtudnom, merre találok fodrász kellék szaküzletet, ahol az áhított segítséget és festéket tetemes pénzért megszerezhetem. Ennek következtében 4 boltot írtam fel magamnak, mind a 4-et megjártam. Nem írok bolt nevet, mert nem akarok negatív reklámot... Nézzük az üzleteket.

ELSŐ:

Sok mindent nem tudok megállapítani az üzletről.... Netes nyitvatartás szerint és az ajtóra függesztett tábla szerint is fél kilenckor nyitottak volna, én 9-re értem oda, még zárva volt (értsd rácsok leengedve), bent mozgolódás, lámpa fény, észre is vettek, de be már nem engedtek. Vártam 10 percet, aztán tovább álltam. Itt még nem voltam ideges 

MÁSODIK:

Bemegyek, köszönök. Eladó kelletlen. Nem is köszön. Mondom mit szeretnék. Szemüvegét letolja az orra hegyére, majd közli, hogy a festékek a polcokon, vegyem el amit akarok. Jó, mondom én, de kérnék egy színskálát. Orrát az égnek emelve elém dob egyet. Fel mertem tenni a kérdést, hogy bocsánat, Wella nincs? Oda dob még egyet. Kb-ra belövöm a kívánt színt, keresném a festéket, nem találom. Megkérdem. A válasz egy kurta, ha a polcon nem látja, akkor nincs. Itt oda vetettem volna egy b@zdmeg-et, mert "kissé" felhúzott. Asszem nem köszönt mikor eljöttem.

HARMADIK:

4 viháncoló kamasz (nyilván nem, csak kb most szabadultak középiskolából) a pult mögött, de legalább látszólag segíteni akartak. Igaz az egyik bevette, hogy szerinte ne vörös legyek, hanem fekete rózsaszín csíkkal, az annyira menő... De legalább igyekeztek. Tényleg. Még a színt is segítettek kiválasztani. Igaz, olyan pont nem volt, de azt, hogy milyen oxit kellene hozzá... hát ők pontosan nem tudják, ide főleg fodrászok járnak, ők tudják. De felírják nekem a festék számát szívesen, és ha máshová megyek, akkor legalább ez meg van. Ők tényleg aranyosak voltak. Tényleg. De még szinte gyerekek... És bár félig meddig segítettek, hathatós szakmai hozzáértéssel nem rendelkeztek. Nem voltam mérges, csak elcsigázott....

NEGYEDIK:

Célra törően, a kívánt festékek számával felszerelkezve elindultam az utolsó üzlet felé. Igaz volt bennem egy olyan, hogy ha itt se sikerül, akkor a sors nem akarja, hogy vörös legyek. Sors akarta. Bementem. Buzi pasi eladó. Mondom neki mit szeretnék, kirakja az asztalra a megfelelő oxival kinyomja a számlát és mond egy csillagászati összeget. Visszakérdeztem... Az előző helyen ez csak 7.000 ft lett volna... Hát ez van... Vállat rángat, megkérdi kérem-e... Én a sokktól és a megpróbáltatás hegyektől igent mondok, csak hogy szabaduljak... Basszus... 9.450 ft-ot fizettem.... Szinte el se akarom hinni....

Igazából nem tudom, hogy mi a tanulság. Talán az, hogy ezt a macerát meghagyom tesómnak és az életbe többet fodrászkellék közelébe se megyek.... Pedig hisztizni nem is volt időm, meg mondjuk lehetőségem se, mert a négy kamasz kiscsajjal inkább én is együtt viháncoltam...

A lényeg: holnap lesz befestve a hajam. Az eredeti "fos"szín lesz bemelírozva szőkés vörössel, meg sötét vörössel. Mert ez annyira nem durva váltás asszem. Asszem.

Szerző: Verde Lunaria  2011.10.01. 09:24 1 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr483269308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.10.02. 14:02:27

Ennyi pénzért elmehettél volna fodrászhoz is :D
süti beállítások módosítása