....még mindíg nem nekem való. Pedig most már illene megtanulnom benne menni, hordani. Benne vagyok abban a korban  (és súlyban, mert állítólag van az az őrület, hogy a magassarkú karcsúsít), amikor erőteljesen ajánlott ez a borzalom. Egyesek szerint az általam választott, múlt héten megvásárolt cipőcske nem is annyira brutál a maga 7,5 cm-jével. Mégis... Jajj...

A lényeg, hogy jövő héten a másod melóm keretében rendezvényt szervezek és több ezer ember előtt kell csini-binin rohangálnom magassarkúban és decens fekete szoknyában, elegánsan, határozottan, kecsesen, meg ilyenek. Erre a fantasztikus alkalomra vettem egy kényelmesnek látszó bőr magassarkút, amit ma magamra erőltettem, hogy egy hét alatt talán megtanulok majd benne járni. De azt hiszem, ez esélytelen.

Amúgyis gyengék a bokaszalagjaim, ezért nyeklik-nyaklik jobbra balra benne a lábam, közbe-közbe a bokacsontom érinti a földet, én mókásan meg-meg roggyanok, elvörösödök, fejem lehajtom, hogy talán nem látta senki, és sietnék tovább, de ebben a cipőben még sietni se lehet. És tényleg csak remélem, hogy olyan hangosan nem fog röhögni rajtam senki, hogy én is halljam. Persze, mindez minimum tíz méterenként ismétlődik, ezért a 20 perces utam a melóba olybá tűnt, mintha legalább négy órán keresztül folyamatosan gyalogoltam volna.

Asszem tisztelettel adózom minden nő társam iránt, aki kibírja ezeket a kínzó eszközöket napi 8 órában több egymást követő napon keresztül...

Szerző: Verde Lunaria  2011.10.07. 09:17 2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr113284368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2011.10.12. 11:37:56

Ha nem muszáj nem erőltetném szar bokaszalagokkal, mert nagyon csúnyán meg lehet szívni. És amikor nem mész semmiben sehova, az nagyon rossz tud lenni.

Verde Lunaria 2011.10.12. 11:40:30

@motymoty: :) minden félévben egyszer előjön bennem, hogy ha mindenki képes benne menni, akkor én is... ÍGy van legalább 4 pár magassarkúm, mely minden évszak-szelektáláskor tesóm cipőtárolójában végzi, szinte vadonat újan...
süti beállítások módosítása