Az éjszakai biztonsági őr panaszkodott az őt váltónak, hogy miattam nem tudott aludni. Az őt felváltó azonnal felhívta a főnökét, hogy bepanaszoljon, hogy miattam nem lehetett aludni, akarom mondani a munkájukat végezni éjjel. Így a biztonsági cég főnök felhívta az én főnököm, hogy tisztában van-e ténnyel, hogy rebellis munkavállalók hajnali fél négykor járnak haza munkából, mert addig dolgoznak, és hogy ilyen többet elő ne forduljon.

Ennek következményeként mire beértem a főnököm főzött nekem kávét, rendelt nekem reggelit, és bocsánatkérő mosollyal mondta, hogy akkor két napi szabadság, ha ez így nekem is rendben...

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.08. 09:20 2 komment

Címkék: meló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr905450827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása