Hinnétek? Dolgozom... Egy szál melltartóban ülök a negyvenfokos irodában (igen, pontosan negyed egy van itt is, IGEN éjjel negyed egy), nem tudok ablakot nyitni, mert berajzik millió áttetsző testű bogár, és dolgozok. Mert évet zárok... igazából lényegtelen.

Csak így, az ötödik éccakai kávézás közben felmerülnek gondolatok....

beötlik, hogy bizony hiányzik APK. Hiányzik az ismerős test, ami olyan Volt, mintha az enyém lenne. Amit úgy ismertem és helyenként jobban szerettem, mint a sajátom. Hiányzik a puha, meleg keze. A szép szempillája. a finom illata, a pocakja, és az a sanda félmosolya. Aztán mikor már már piedesztára emelném, eszembe jut az utolsó időszak, mikor minden reggel sírva mentem el otthonról, ahogy az ominózus bőröndös estén ül a gépe előtt és csak mondja, mondja, mondja..... egy semmiséget, egy apróságot... az utolsó cseppett. És az utolsó csepp utáni erőlködést. Az a két nap.... a pokol... ahogy végül bevágódom Verdába, ő még a kocsi ajtó után kap, de addigra én már lezárom, az ajtót is. Az ajtózár kattanásának a hangja.....

És aztán az, ami most van. Amit még nem tudtam felfogni.

SzSz, és a viszonyunk. Ahogy formálódik és kitisztul.

A lakás. Az én lakásom. Az otthonom...

Lowrider, és minden amit tőle tanulok, mint egy jól nevelet kisdiák. Tágra nyílt szemkell nézem, hogy ILYEN is lehet egy világ, ÍGY is viselkedhet egy férfi....  még Sem vagyok szerelmes.

Végül pedig én. Én, ez a változó gondolkodás módú napról napra felnövő nő. Egy formálódás alatt álló lélek, akit néha döbbenten figyelek, hogy milyen gondolatai meglátásai véleményei és tettei vannak. Más. Még nem tudom megfogalmazni, hogy miben. De más.

Valaki felelősségteljesebb, komplexebb személy.

Tetszik.

És örülök, hogy végre megismerhetem.

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.08. 00:33 2 komment

Címkék: én szsz lowrider apk magamközt

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr125450624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2013.08.08. 15:57:40

ja, akartam már kérdezni, hogy lowriderrel te most kavarsz?
süti beállítások módosítása