Egyszer mindennek vége. Ahogy ennek a blognak is. Egyszer mindennek eljön a befejező momentuma, ahogy ennek a blognak is....

Lesz másik. De nem itt, nem ezen a néven, és nem ennek a folytatása, és nem, nem lesz meghívós.

Annyi minden Volt a fejemben, annyi mindent akartam nektek mondani azzal az összevissza szívből jövő sokszor kaotikus őszinteséggel, amivel az egész magamközt írodott....

Az élet nem olyan mint a munkám. Nincsenek ekzakt határidők. Nem mondhatom, hogy 20ig megcsinálom a bevallást és befizetem. Nem írhatom, hogy összerakok egy beszámolót, ellenőrzöm, és közzéteszem. Az élet nem ilyen.

Az élet, undoríton koelhósan élet. Adja magát minden sora, minden betüje....

A kanapémon ülök, a színes díszpárnáim között, a nappalimban, ahol Dió kutyám értetlenül folyamatosan nyalogatja a lábam, tokaji szamorodnit iszom, rum cocot eszem és SzSzszel közös számainkat hallgatom, mint például:

 

Nem lett volna fer SzSzel szemben, ha itt olvassa, hogy vége... Ezért  szintén nem től korrekt módon, emailban megírtam. Tudom, majd átbeszéljük...

Én ezt most elengedem. Elengedem a blogot, SzSzt, a múltat.

Újrakezdem.

Ha megvan a hol, és a hogyan...

nem fogom die kirakni az új blogot. De aki emilben kéri az elérhetőségét, annak nagyon szívesen meg fogom adni.

Köszönöm, hogy velem voltatok é tartottátok bennem a leleket, nagyon hálás vagyok nektek!

 

Szerző: Verde Lunaria  2014.03.04. 19:37 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr155843426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lujzi75 2014.03.05. 08:51:37

Szia Verde!

Zugolvaslak régóta, sajnálom, hogy ennek itt vége. Az új blog címét megkaphatom? (Emilben nem tudom kérni, mert nem tudom a címed.)

chanson 2014.03.06. 00:10:16

Nekem is tessék megadni az új elérhetőségét...

cangajó_ivi · http://cangajo.blogspot.hu/ 2014.03.07. 09:30:59

Zugban voltam eddig én is, de kimerészkedek. Sajnálnám, ha nem értesülnék a további eseményekről! Kaphatok elérhetőséget?

perenne-2 2014.03.07. 15:13:36

Én is szeretnélek tovább olvasni.

fiz. 2014.03.08. 20:15:42

Szeretnélek én is továbbra is olvasni.
Előre is köszönöm, ha megtisztelsz vele. :)

cskantor 2014.03.08. 20:59:05

Szeretnélek én is továbbra is olvasni.
süti beállítások módosítása