Katasztrófális Volt.

Rendőr. Nem az inteligenciájával van a baj, azzal van a legkevesebb. Ellenben minden más... Hol is kezdjem?

Másodpercre pontosan felvett, elvitt az általa kiválasztott LeRoyba, a pincérek messziről és udvariasan köszöntek neki, lesegítették rólam a kabátot, alám tolták a széket, előzékenyen megrendelte a vacsorát, kedvesen érdeklődött a szilveszterről, picit még kérdezgetett rólam, mondván, hogy megakar ismerni, majd átvette a szót. Hazafuvarozott és kellemes társaságomról biztosítva ígérte ma felhív....

Csapjunk a lecsóba olyan Verdésen. Persze az összetört Mercivel mentünk, amiről elrebegte, hogy több volt a javítás, de gálánsan nem fogja bevasalni rajtam, mert ő egy úr. Olyan illatosító Volt a kocsiban, amitől általában hányok, vagyis minimum hányingerem van. A parfümje, ami nekem nagyon nagyon nagyon fontos egy pasinál, olyan szagú Volt mint az otthoni wc illatosító... A LeRoytól viszketegségem van, főleg attól amelyikbe voltunk. A pincérek extra sznobok, mérhetetlenül lekezelőek, lassúak, és semmi nívó a kiszolgálásban. A vendégseregnek meg akkora átlagosan az arca, hogy oldalazva jönnek be a bejáraton. A rendelés ott bukott el, hogy én csak ásványvizet kértem, mire ő ugyan, igyunk bort! felkiáltással kirendelt egy palackkal és mikor megkérdeztem, hogy arany bogaram, mégis, hogy megyünk akkor haza, csak huncutul kacsintott, a szalvétáját rázogatva, hogy emiatt ne aggódjak, ő rendőr.... Ez arra enged következtetni, hogy honunk őreinél már alap felszereltség egy azonnal Alkohol mentesítő józanító tabletta, így senkit nem veszélyeztetnek és törvényt Sem sértenek.... És innen már rendelni Sem engedett, hisz én kis butus, a bort Sem mertem eldönteni... Meg Sem várta azt az udvariassági frázist, hogy "te mit javasolsz?", hogy bájosan pilloghassak rá, és adhassam alá a lovat, hogy ő egy félisten....  Simán élből felvette a diktátor szerepét, és kábé az egész beszélgetés során éreztette, hogy én mekkora kis naiva vagyok, meg reméli lenyűgöz (esküszöm ezt a szót használta) a LeRoy, mert ez menő....

A pont, amikor eldöntöttem, hogy soha többet semmit vele, akkor Volt, mikor erős politizálásba és kampányba kezdett, és ebbéli hitvallásomról faggatott, aztán már nem is érdekelte (nem mintha elárultam volna), csak mondta, mondta, mondta..... Gondolom emlékeztek még rá, mi erről a véleményem. Úgy mentem át "vállrángató hat nem tudom, nincs véleményem"be, hogy közben kielemeztem saját szórakoztatásomra a mimikáját, beszédmódját. Például minden "P" betűnél csulázott egyet. És csapkodta elszántan az asztalt. A legszimpatikusabb a mercije, akarom mondani a keze Volt, szép ápot keze van. Annyira nem figyeltem rá, hogy már nem emlékszem, mi Volt az éttermi záró mondat. Bár azzal valóban megdöbbentettem, mikor megkérdzetem, hogy felezzük-e a számlát, és az első vakrémület után engesztelő fény gyúlt a szemében és teljesen ellágyult, hogy tőle nő még ilyet sose kérdezett, és természetesen szeretné ő fizetni, hisz ő hívott el. Mondjuk én is így gondoltam. Kivételesen tényleg udvariassági gesztusnak szántam ezt a megnyilatkozásom. Ennyire vacak estéért, főleg unszolásra, nem szívesen fizetek. Pláne nem a sznob, hangosan dübörgős zenéjű LeRoyban... Mondjuk én nem vittem volna utána haza magam, annyira érdektelen voltam minden politikai számár fontos felvetésre, szóval azért ez is egy piros pont, hogy megtette... Meg azért is, mert amikor látta, hogy hiába töltötte ki a bort, nem iszom belőle, ő is csak egy fél pohárral ivott.

Én azért bízom benne, hogy nem fog felhívni...

 De persze, ne rinyáljak, senki nem tartott pisztolyt a fejemhez.....

Szerző: Verde Lunaria  2014.02.25. 08:37 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr995830960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2014.02.25. 17:23:31

Randi 1 extra gáz.... mondjuk várható volt.
Várom a többit :-)
süti beállítások módosítása