Az éjszaka igaz se volt.

Hiába érzem az illatát a hajamban, az érintését minden porcikámon, a lehelletének forróságát, az ajkát az ajkamon, a nyelvemen az ízét...

Hiábá érzem a térdem, hogy lenyúztam a biztonsági ülés kapcsában, hogy a combom enyhe érintésre is pokolian fáj, és tudom, hogy nem sokára a sötét szivárvány minden színében fog pompázni...

Hiába kapom azon magam, hogy csak úgy mosolygok, csak vigyorgok bele a semmibe...

Hiába van ez a feszítő "élet-érzés" a mellkasomba, amitől úgy gondolhatná az ember, hogy örökkön örökké és még tovább akar élni...

Hiába remeg mindenen sejtem, ha csak részleteket idézek is fel...

... mert az órák csak egy villanásnyi pillanatnak tűntek. Az, ahogy szavak nélkül is tökéletesen mennyei volt minden. Ahogy a félhomályban láttam az arcát. A keze melege is csak annyi volt, mintha néha néha egy villám cikázott volna keresztül rajtam. Ahogy az imádni való bénaságával a tenyerén hordott, és az álmaim megvalósításán törte magát....

... és az egész pillanat... annyira rövid volt, hogy nem volt időm neki adni semmit... Nem tudtam adni neki semmit... üres kézzel engedtem el, mikor ő az elkövetkező kétezer évre feltöltött.

Nem lehetett igaz... nem lehet valami ennyire tökéletes...

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.28. 11:19 13 komment

Címkék: szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr723501478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.12.28. 19:22:30

szóval ezért nem randiztunk még?? :))

Szvetlana 2011.12.29. 03:41:35

Na, mivel ebbol egy kukkot sem ertettem, gyorsan befejeztem a blogod visszaolvasasat.
Huazannya, hat nem irigyellek ezert a helyzetert, itelkezni mar reg nem tudok (meg alszentseg is lenne, az meg tavol alljon), hat okosakat azt tudnek mondani, meg mindenki, hogy ne igy, hanem ugy, meg ez igy nem okes. De ugye a dolgok nem ilyen egyszeruek. Altalaban mindenki elobb-utobb tapasztalja a sajat boren. Naszoval, nekem mindvegig csak egy kerdes motoszkal a fejemben. Meghozza: tenyleg nem lenne konnyebb, ha a jelenlegi kapcsolatodat le tudnad zarni? Ha jol latom regota keszulsz ra, es megse, viszont igy lehet, hogy meg jobban megnehezited mindkettotok eletet. Csakbelekellettpofaznom Mazsola voltam. Na mondjuk erre jok a blogok ;)

Verde Lunaria 2011.12.29. 09:03:31

@Szvetlana:
Hát Mazsola komoly riszpekt, hogy visszaolvastad a teljes agymenést.
Jobb lenne, persze, hogy jobb lenne, ha nem szeretném APK-t, mint embert. Nem mint társam, mint barát, mint ember. És ha egyedül hagynám...
Na meg SZSZ se szingli, én meg egy idióta sok esetben. És gőzöm sincs mi lesz a vége...

2011.12.29. 09:10:19

@Verde Lunaria: Elég közelről ismerek valakit, aki majdnem húsz évet élt valakivel, akit csak úgy szeretett mint embert... mint barátot... mint a fiát.

Szvetlana 2011.12.29. 10:05:46

Hat igen, persze szinigaz. Csak... APK-nak Te nem tudod megadni, amire vagyik, SZSZ Neked nem tudja megadni, amire vagysz. Biztos, hogy Te sem erre vagysz... Es pofazhatok en itt bele, sajnos en is ilyen vagyok 6 honapja nem birom elfelejteni az expasimat, aki biztos szeret, mint embert, de vsz. soha nem fogja tudni megadni azt, amire vagyom. Csak igy ennek soha nem lesz vege, es tolodik kifele mindannyiunk szenvedese. Mondjuk Te meg raersz, fiatal vagy ;). En mar ven csatalo... Ez a baj a szerelemmel! Nem a mi kezunkben van a taviranyito :(.

2011.12.29. 18:34:58

@Verde Lunaria: Elvált. Hamarabb kellett volna. Mindkettejük érdekében.

Verde Lunaria 2011.12.29. 18:35:43

@Szvetlana:
Mindenki annyi idős amennyinek érzi magát. Én úgy 1000 és 1100 közé teszem most magam. Ezt nézve te vagy a fiatalabb :D
Mindig azt hittem, hogy csak én vagyok ekkora szerencsétlenség a világban, és ettől mondhatni magányos voltam. Most azért azt már látom, hogy ez elég egy elszállt, és öntelt gondolat volt... :S

Verde Lunaria 2011.12.30. 11:02:17

@anyuss:
:S
Nem akarok elvált lenni... :S
És most boldog?

Verde Lunaria 2011.12.30. 13:55:28

@anyuss:
Sokat szenvedett? Vagy megkönyebbült? Bünteti az élet, a múltért? Vannak maradandó sebei?
:S

2011.12.30. 14:22:28

@Verde Lunaria: Kinek nincsenek sebei? :)
süti beállítások módosítása