...de nem megy. Tegnap éjjel negyed kettőig küzdöttem, sikertelenül. Oké, hogy nem tudtam, aludni, de miután beismeretem magamnak, hogy kudarcot vallottam, olyan ideges lettem, hogy ordítani tudtam volna, és aztán már azért nem tudtam aludni. (az alvókám működésképtelenségének oka, teljesen másban keresendő)

Akkor lássuk, mit nem sikerült megcsinálnom:

  1. Fejlécbe saját képet tenni
  2. Saját hátteret, mondjuk zöldet.
  3. Szép és állandó betűtípust.
  4. A képeket, a bejegyzésekbe oda illeszteni, ahová akarom, nem pedig, ahová "engedi"
  5. Ha linkelnék valamit, az szó legyen, amire rákattintva tovább visz, ahová szeretném.
  6. Oldaldobozokat, a kiket olvasokkal, meg a top 5 bejegyzéssel, meg naptárral.

Szóval, nekem a segítségblog semmi segítséget nem adott. Nem vagyok informatikus, nem értem mi a <sub>, meg a ccv vagy csv. Nem is érdekel. Én azt akarom, hogy szőkenős módon olyan legyen a blogom, amit szeretnék.

Kisebbik hugom szerint úgy vagyok irányítsá mániás, hogy magam se tudok róla, és addig b@sztatom az embereket és dolgokat, helyenként aljas manipulációval, amig célt nem érek. Nincs igaza...

De szerintem irok egy e-mailt a blog.hu support-ra, hogy kéne végre csinálni egy szőkenős változatot, mert én tényleg nehezen viselem, ha valami nem úgy van ahogy én akarom, és KEDVES INFORMATIKUSOK, én se vagdalkozok mindeféle szakszóval, ha a hülye adóbevallásotok kell megcsinálni, hanem mondok egy összeget, ami utalásra kerül. Szóval, elképzelhető, hogy van némi kontrollmániám, és a nem alvástól ideges is vagyok, de ez egy annyira kis dolog lenne, hogy fel nem foghatom, mi a fenéért nem sikerül >:( 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.22. 09:44 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr73690630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.01.22. 12:22:25

Hat en most utananeztem. Nekem anno egy teljes hetig tartott mig meghegesztettem a blog.hu-s sablonomat. Sztem ha a "munkaorakat" osszeadtam volna siman kijott volna a 40! Ez is sajnos 2 eve volt :( igy segiteni nem tudok. DE! Te biztos ugyesebb vagy, mint en, so sztem keress egy nagyon egyszeru alapsablont vhol (de azert kozel allot) aztan szand ra az idot es nezz utana mit es hogyan lehet kicserelni. Vagy egy profit sablonhegesztot :) sok sikert!

2012.01.22. 14:37:52

:) A blogspot szőkenős :)

Sangel 2012.01.22. 17:18:27

Háát! Igaza van Szvetlana-nak, mert nekem is minimum 40 órámba telt míg valahogy kinéz most a blogom. És ebben tényleg az van benne, hogy gugli, blog.hu, fórumok, mit hova, nah meg a legfontosabb tanulmányozni a beállításokat napokon át mindent, és próbálgatni. És ezzel a legnagyobb gond mégis csak az, hogy hiába sikerül megcsinálnod olyanra, amilyenre, két hét múlva már az egészre nem emlékszel, olyan bonyolult, úgyhogy ha még újabbat akarsz, megint nekiállhatsz tanulmányozni. Tehát szívesen segítenék, de már én sem emlékszem, hogy hogy kell :/ //Jah és én is rohadt sokat b*zmegoltam közben :D //

kozgaztanar 2012.01.24. 14:24:15

sajnos a blog.hu már csak ilyen... az a "baj" alapvetően /szerény véleményem szerint/, hogy saját sablont kizárólag a feltett gyári sablonokból enged barkácsolni.
pedig-pedig... gyönyörű sablonok vannak szerteszét a neten, amiket milyen jó lenne szimplán feltölteni és használni!

(ha csak béna vagyok és valaki tudja ennek a módját, az kérem ossza meg velem!)

Verde Lunaria 2012.01.24. 15:03:51

@Szvetlana:
@Sangel:
igen.... b@zmegolás meg van ezerrel, de az eredménye még mindig nem látszik... De majd eccer.... :D

@anyuss:
Nem, nem költözök :D (akkor az a picinyke olvasottságom is még picinykébb lenne, az meg árt az önbecsülésemnek :D)

@kozgaztanar:
ha csak ez lenne a baj.... szombat óta minden blog.hu-s infós csuklik, ezt garantálom

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.26. 13:18:57

@kozgaztanar: az nem olyan egyszerű... mármint a sima "feltöltögetés a netről, mert olyan szép". Az új ruha, a "viselőre" kell megírva legyen. Olyan ez mintha XXL méretű Géza kínai S méretet akarna magára húzni, csak mert szép. :)
süti beállítások módosítása