Az utóbbi időben valóban nem túl sokat vagyunk együtt APK-val. Mindketten hajtjuk a saját dolgunkat. Ő emelő szerkezetet tervez mellékben, doktorit ír mégmellékesebben, és főállásban meg ugye fejleszt. Én végelszámolok, meg sz@rt lapátolok, hazaérve pedig gondoskodok róla, mint egy gyerekről...

Tegnap is...

Negyed kilencre értem haza melóból, utána még elmentem bevásárolni, vacsorát főztem, megetettem, kivasaltam, lezuhanyoztam, és beestem az ágyba. Ez olyan fél12kor lehetett, akkor ő még dolgozott az íróasztalánál...

Mire ő is ágyba bújt, én már erősen félálomba voltam. Sőt, szerintem inkább elaludtam, és megébredtem a mozgásra. Ebben a félálomban lévő állapotban sikerült tőle megkérdeznem:

- Boldog vagy?

- ? Ez most hogy jött? De igen, boldog vagyok.

- Szerinted jól megvagyunk?

- Szerintem régen voltunk ennyire jól. Most olyan szépen élünk. Szeretlek.

Itt tértem magamhoz. Kábé úgy pattant ki a szemem, mint a horror filmekben a főgonosz második halála után, mikor magához tér....

Alig aludtam éjjel...

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.07. 08:54 4 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr394294761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.03.07. 12:32:41

Akkor ez magától nem fog megoldódni.

2012.03.07. 16:11:38

Bennem továbbra is az a kérdés h tényleg nem érzi, vagy nem vesz róla tudomást.

Sangel 2012.03.08. 09:35:31

Mondták már, hogy ez ilyen félálombéli beszélgetések a tudatalattiból jönnek? És ahogy anyuss is feltette a kérdést, úgy lehetséges, hogy te már döntöttél, és ebből kifolyólag próbálod a döntésed felé vinni a kapcsolatotokat?!
süti beállítások módosítása