Már szombaton is sejtettem, hogy ez a vasárnapom nem egy nagyon aktív, pörgős mindent megcsinálós vasárnap lesz. De hogy ennyire ilyen lesz, arról fogalmam sem volt.

Régi idő szerint 9kor felkeltem, csipásan pislogva nem találtam meg a fürdőt, madj két felesleges kör után a konyhába mégis. Kb. 20 percig sikerült pisilnem, ha nem néztem el az órát.

Aztán felraktam a szombaton vett házisonkát főni (mert csokipoci diéta a főtt húst, ezáltal a sonkát is mérhetetlen mennyiségben a nap bármely szakában engedélyezi), ez is baromi sokáig tartott. Vagyis nem ez, hanem inkább az, hogy megfelelő edényt találjak, amihez ki kellett pakolnom az összes edényemet. Visszarakni már nem volt erőm, ezért a konyha enyhén bombabeb@szott stílusúva avanzsált.

Visszamásztam az ágyba, aludni nem tudtam, APK horkolt, mint állat, hiába fogtam be az orrát, vagy rúgtam oldalba... Így maradt a True Blood kötetek 10dik kötete...

Olyan dél felé APK felébredt, kapott ágyba kávét, beraktam egy "Nevem Earl"-t, és bambultunk ki a fejünkből. Egy darabig. És itt jön az általam utált rész. APK felpattan, és akkor jön a "nagyerünkpörögjünkcsináljuk". Átvált rabszolga hajcsárba, és nem készkelődhetek nyugodtan, mert már morog. MOrog, hogy micsoda kupi van, hogy akarok-e mosni, mik a terveim aznapra, takarítani kéne mert pfuj milyen régen volt, hol eszünk és a többi..... És most kurvára nem volt türelmem hozzá, ezért valszleg nem kezeltem túl jól a helyzetet. Kimásztam az ágyból, gondolom a fejemen mérhetetlen undok undorral, és elkezdtem tenni a dolgom. Megágyaztam, kivittem a reggeli mostalan poharakat és beraktam egy mosást.... De nem indult a mosógép...

....láttátok már az atombomba robbanásáról készült videókat? Na az kutyaf@sza volt ahhoz képest, amit mi véghez vittünk a rákövetkező 1 órában. Ugyanis APK szentségelt, mert én teszek mindig mindent tönkre, a gáznál a gyújtó gombot, a mikró kisóráját, a vasalót, a redőnyt, most meg a kurva mosógépet.... én meg ugye visszab@sztam, hogy naná, hogy nálam megy tönkre minden, mivel CSAK ÉN HASZNÁLOM. Nála nem fognak tönkre menni, az fix.

Amúgy sem volt sok energiám, de ez az egy órás gyilok, annyira lefárasztott, mint állat. És hogy miben egyeztünk ki? Igazából semmiben. Kurvára semmiben, mert ráhagytam mindent. Elfáradtam. Kimentünk kajálni, majd én visszakönyörögtem magam az ágyba, hogy mindent kitakarítok, kivasalok, és megcsinálok, csak had bujjak kicsit vissza...

És visszabújtam. És aludtam fél4től este negyed8ig... Aztán megint vita, hogy APK csak rám várt, hogy méltóztassak felébredni, mert még DOLGUNK van...

És nem értette, hogy este miért nem akarok odabújni még csak kicsit se és miért fordítok neki hátat...

Fáradt vagyok. Kurvára fáradt vagyok...

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.26. 08:40 4 komment

Címkék: kesergés apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr664339742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.03.26. 09:54:58

Miért teszitek ezt magatokkal?

Verde Lunaria 2012.03.26. 10:26:11

@motymoty:
miért kellett emiatt a mondatod miatt, kimennem egyet sírni, levegőzni...

idegszaggató 2012.03.29. 23:16:43

Miért kapatod el? Ki kell vennie a részét a házimunkából.

Verde Lunaria 2012.04.01. 17:31:50

@idegszaggató:
Kapattam... az eljén még nagyon szerelmes és nagyon lelkes voltam. Mára már a kezdeti lelkesedésem az alapelvárás...
Persze, falusi viszonylatban egész sokat segít. Hangsúly a falusi viszonyokhoz képesten van...
süti beállítások módosítása