Csütörtök este volt egy kis közös bizniszünk Csokival, így "randiztunk" egyet a Margit híd budai hídfőjénél, a Híd Bisztróban. A helyről annyit, hogy meseszép a kilátás, de kicsi a teraszuk, és negyed órán át asztalra vadásztunk. Végül is megérte várni azt a negyed órát:

- Mit iszunk?

- Én mentes vizet kérek zeller szárral.

- Mentes víz azt jelenti korsó Edelweis, a zeller szár pedig az álneve sonkás-gombás pizzának?

- Őőőőő....

- Helyes. Pincéééééééééééééér!!!!

Néhány perccel később....

- Bakker Csoki, én télleg fogyózok.

- Ezért ettem meg én a pizza háromnegyedét te meg csak a negyedét.

- Hol itt a fogyókúra?!

- Az van, hogy alapból két pizzát is eszem, te meg minimum felet. Így mind a ketten kevesebbet ettünk, mint szoktunk. Mi ez ha nem fogyókúra?!

Még néhány perccel később....

- Most őszintén. Melyik barom nem elégedett veled?

- ?

- Melyik miatt fogyózol? Apk vagy SzSz?

- Magam miatt.

- A lószart. Maga miatt nem kínozza senki magát. Ez a diéta ez olyan lehet, mintha megvonnád a szexet, a vallásod miatt.

- Hülye vagy. Le akarok adni, mert kövér dagadék vagyok.

- Akkor most rávilágítok neked egy komoly problémára.

- Gondolom amolyan Csokis megvilágításban.

- Az a két idióta, amelyik nem értékel, nem veszi figyelembe, hogy ád egy, ezzel a diétával téged kínoz, ád kettő, a melledből is le fogsz adni!!!!

- Ád egy nem kínoznak, ád kettő csak téged érdekelnek egyedül csak a melleim.

- Nem, nem. Én a feneked is szeretem.

- Hányadik sörnél is tartunk?

- Három, négy?

- Na... már az beszél belőled.

- Én birom, hogy hajlandó vagy velem mentes vizet inni és kézzel enni a zellerszárunk. Senki nem bírja a ropikat. Fontos a puhaság.

- Na ma se iszunk többet.

- Még egy kör? :D

- Még egy kör? :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.07. 14:09 Szólj hozzá!

Címkék: csoki csokipoci

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr654369589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása