Azért az már várható volt, hogy egyszercsak lemerül a feltöltődni nem tudó aksi, és akkor lesz valami alvás féleség. Hát tegnap végre volt is :D

Nem kertelek, nem szépítek, nem azért aludtam, mert minden gondom egy varázsütésre megoldódott... Dehogy. Szimplán beleroskadtam a fáradtságba.

Reggel fél6kor keltem (vagy valami olyasmi), beloholtam melózni, ott stressz hátán ült a feszültség kimerítő ostoros ördöge a szokásos pokoli iramát diktálva, onnan elrohantam edzeni, ahol hátra és vállra gyúrtam, meg kicsi picit hasra, leizzadtam, öltözőben zuhany, 9re hazaestem, főzőcskéztem diétásan, salátát vacsiztam, apk-nak inget vasaltam, majd az ágyra kuprodtam mert fájt a légkondizmom (erről majd eccer mesélek), Apk mesélt valamit, én meg elbólintottam. Aztán megébredtem, mikor Apk visszaért borotválkozásból, aztán elmentem zuhanyozni, akkor még a mai napi melón zakatolt az agyam, bármennyire is nem akartam, és lefeküdtem, és megnéztünk még egy "Nevem Earl"-t meg egy Odaátot, aminek a végét már nem láttam, mert hirtelen reggel 7 óra lett....

Fogalmam sincs, hogy történt ami megtörtént. Nem mondom, hogy hú de kipihenten ébredtem, de fura volt, hogy kivételesen nem emlékszem kristály tisztán a kis villogószemű ébresztő órára, ahogy mutatja 02:10, 02:55; 03:36; 04:04; 04:39, 05:17.....

Talán nincs még vesztve semmi :D

Apró öröm az életben :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.24. 15:47 3 komment

Címkék: én apróöröm

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr694470870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.04.24. 22:08:38

pozitív hozzáállás az első mérföldkő a jó út irányába :)

Szvetlana 2012.04.24. 22:57:55

akkor van remény :)))

Verde Lunaria 2012.04.25. 08:15:10

@Szvetlana: egy egy napra van :S

@díva naíva: pozitiv hozzáállás... :D komolyan az első kép, ami beugrott erről az a plussz jel volt, innen meg egyenes út vezetett az a "dász iszt ájn unikum!"-ig :D pedig nem szeretem
süti beállítások módosítása