Nem vagyok rajongója senkinek, de pár kedvencem azért nekem is van. Ilyen a mindig minden körülmények között (úgy celebesen szólva) a hangulatomhoz mindig passzoló Pink.

Szeretem a hangját az egyéniségét, a mondanivalóját, őt magát.

És baromi jó a számaira örjöngve tekerni a rakparton/körúton/hegyre fel/hegyre le.

A biztos kedvenceim tőle:

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.27. 15:59 5 komment

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr104476725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.04.27. 20:50:40

jólvancsajszi van ízlésed :) Pink megalájk :)))

Verde Lunaria 2012.04.28. 10:19:30

@Szvetlana:
na igen, főleg, hogy ez a poszt időzitettnek volt szánva és nincs befejezve...
Úgy látom megúnta a várakozást :D
(bakker fészbúk nekem nagyon nem megy, már herótom van tőle)

Szvetlana 2012.04.28. 21:29:10

@Verde Lunaria: jajj bakker, ne legyél mán ezen a faszbukon leakadva, csinálj kamu profil oszt gyere, nekem is van egy olyanom. Egyébként meg tök jól szórakozunk :)))

Sangel 2012.05.01. 01:33:15

Ahogy tekertem lejjebb és lejjebb ezt a bejegyzést abban reménykedtem, hogy nem hozol rám csalódást és beiktatod a Family Portrait-ot is.

Nem csalódtam :) // Nem véletlenül lett olyan szőke hajam anno... :D :))//

Verde Lunaria 2012.05.02. 16:01:39

@Sangel:
ahhoz képest hogy ez TÉNYLEG egy befejezetlen poszt :D
És totál máshogy terveztem...
:D
süti beállítások módosítása