...ha még egyszer ilyen marha leszek. Csoki megkért, hogy legyek kedves összedobni a barátosnéja adóbevallását. Nyilván mért is ne. Helyes csaj, bírom is, meg amúgyis. Nem tart semeddig. Dehát kérdése van a csajnak, lehetne-e ha ő is ott van, nem csak a papírok? Hápppersze! Hóóóóóóóógyne! Mindent lehet, arab bazár a lelkem kérem szépen! Meló után találkoztam is a CsokiCsajjal.

-Szia! Köszönöm, hogy segítesz! :)

-Jajj, nincs mit. hogy csináljuk? Hozátál mindent? :) (gyanús, nekem ez a műmosoly, itt valami készül)

- Itt van minden persze. Mit kérsz? Egy sört esetleg?

- Nem, köszi. :) Meló előtt semmikép. Meg hát tudod, diéta a fürdőruha szezonra. (ez most valami teszt, hogy mennyit iszok? Meg hát honnan is tudná mi az a diéta a 30kgjával..., annyira gyanús ez) Na essünk neki! (nyitnám ki a gépet, de lecsukja)

- Igazából nem ezért akartam veled találkozni.

- ??? Hát akkor mibe segíthetek? (bassz, tudtam, tudtam, tudtam!)

- Kérdeznék valamit. A kérdés kínos... de szeretnék tisztán látni, és szeretném, ha válaszolnál.

- Hát most erre nem tudom mit mondjak. (nézem a nagy boci szemeit, amik KÖNNYESEK) De persze, őszintén válaszolok.

-Köszönöm. Mi van köztetek?

-Kivel? (WTF?!?)

- Csokival.

- Semmi. (na hát ez most gáz)

- Csoki elmondott mindent.

- Oké, akkor tudod, hogy nincs semmi. (és néz, és néz, és annyira néz, mintha azt akarná belém nyomni, hogy tudja hogy hazudok)

- Mondom elmondott mindent.

- Rendben. Ez most gyanusítgatásnak hangzik. A múltról tudsz. A jelenben meg nincs semmi. (abszolut zord nézést elővettem, erre magába roskad, boci szeme könnyel telik meg)

- Szereted?

- A barátom.

- De szereted?

- Te szereted a barátaid?

- Tudod, én komolyan gondolom vele. Vele akarom leélni az életem. Nekem ő az igazi.

- Igen, amennyire én tudom, ő is így gondolkodik rólad.

- Akkor ne vedd el! Kérlek. Könyörgök.

- Én nem veszem el. Dehogy veszem. Én annak örülök hogyha boldog.

- Ha TE teszed boldoggá?

- Nem. Vagyis persze, legyen velem is boldog ha épp a 10 sört isszuk és ettől boldog, de ha ettől szarul érzi magát többet nem sörözünk. Vagy izé..... érted... na (most erre mit mondjak, dehogy akarom én boldoggá tenni ÚGY)

- És ha Csoki meg én a MI akkor a "MI"t is boldognak akarod látni?

- Na ez durva lesz... DE csak akkor akarom látni a ti MI-teket boldognak, és akkor akarom hogy az legyen, ha Csoki is boldog a MI-tekben. Ha nem az, és ez a ti MI-tek bántja, tönkreteszi, felörli, megöli, akkor én annak a MI-nek nem fogok jót akarni....

- Mikor feküdtél le vele utoljára?

- Régen.

- Kérlek. TUdnom kell hogy bízhatok-e benne.... Mindent elmondott

- (bassz, ha most mást mondunk) Annyira régen volt, hogy nem is emlékszem. (ezek a könnyes boci szemek...) Oké, oké, több mint egy éve.

- Köszönöm.

- Egybe vág a két mese?

- Igen.

- Most én kérdezek. Mire kellett ez?

- Te vagy az egyetlen, aki elveheti tőlem. Te vagy a valós veszély a mi kapcsolatunkban. Téged még mindig szeret. Ugrik neked ha kéred. Jobban szórakozik veled, mint bárki mással, többet dumáltok, mint akármelyik másik haverjával... Megmondta, hogy... megbeszlétük, hogy neki veled volt az egyik legjobb a szex, hogy....

- Na állj. Ebből elég. Itt egy zsepi, ne bőgj. Csoki szeret téged, és ha megtudja ezt a partizán akciód, akkor téged megöl. DE! Nem akarom a hullád látni, mert.... mert csak... Nem mondom, hogy kevesebbet fogok "Csokizni", vagy hogy egyáltalán, DE nem fogom szétdúlni a kapcsolatotok. MI Csokival barátok vagyunk, ez így is marad. És könyörgök, ne szipogj. Én örülök neki, hogy Csoki megtalált valaki fontosat benned, eszem ágába sincs ezt tönkre tenni, vagy Titeket bántani. Nem fogok ártani a kapcsolatotoknak. Van pasim, és nem szándékozok "mellémenni"

- Tényleg nem mondod el ezt a beszélgetést Csokinak?

- Tényleg nem mondom el neki...

- Köszönöm. Most már értem Csokit....

(hát én meg mostantól nem értem.....)

 

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.04. 04:34 10 komment

Címkék: csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr514484835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.05.04. 12:36:23

bazdmeg, azta, nem semmi, de szegény csaj se... nem irigyellek

Verde Lunaria 2012.05.04. 14:06:12

@Szvetlana:
nem volt egy könnyed csevely....

Verde Lunaria 2012.05.04. 17:35:29

@motymoty: na, de most mi a vicces ?!??? :D

motymoty 2012.05.04. 17:37:56

@Verde Lunaria: :) Az egész. Nagyon tetszett.

Micsoda bizalomra épülő kapcsolat..

díva naíva 2012.05.07. 08:05:02

eskü feldobtad a napomat :DD és télleg nem mondod el Csokinak, most komolyan?? jobb lenne, ha tudná, hogy mit művel a csaja a háta mögött, a másik veszélye, ha együtt maradnak, nem ez volt az utolsó, hogy téged terhel a titkaival...

idegszaggató 2012.05.07. 14:27:22

jajjdegáz

Nem is tudom melyik félnek lehetett rosszabb, neked vagy a 0 önzbizalmas csokinőnek.

Verde Lunaria 2012.05.07. 16:06:30

@díva naíva:
asszem ez nem az én ügyem. De még nem tom, mit mondok Csokinak... Holnap együtt ebédelünk, hát akkor majd elválik.

@idegszaggató:
Hát nekem teljesen más fajta frusztrációim vannak, így asszem a csajszinak ez a helyzet szarabb.

kozgaztanar 2012.05.07. 22:31:55

"nem akarom a hullád látni"

na ez, ez egy jó mondat volt! :)

Verde Lunaria 2012.05.08. 07:39:55

@kozgaztanar:
ez is csak az áldott jó szívemről tanuskodik :)
süti beállítások módosítása