Nem is értem, hogy miért zavar ennyire...

Ma reggel egy hivatalos ügy intézése közben leírták a születési évem mellé a korom. Csak néztem és néztem a számot, és el se akartam hinni... Olyan... "sok"... meglehet hülyén hangzik, de szinte beleégett a retinámba...

Aztán most bejelentkeztem dokihoz a jogsihosszabbítás végett... És megkérdzete az asszisztens, hogy és hány éves vagyok.... És kimondtam...

Most már nem csak a szemem előtt lebeg, mint valami vészvillogó, hogy vazze kapd össze magad, lassan senkinek semmire se fogsz kelleni, hanem a fülem is bántják a saját szavaim. Ezek a számok. Meg hogy nem jutottam semmire. Eddig... 

Rossz belegondolni... Vehemens viszketegségem támad az egésztől... 

Hm... nem is tudom, hány éves vagyok, úgy valójában. Úgy belülről... Értitek....

Szerző: Verde Lunaria  2012.06.04. 17:08 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr34565156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.06.05. 09:06:26

Bizony. Szar dolog.
De elmúlik :)

Verde Lunaria 2012.06.05. 09:14:46

@anyuss:
Ja, szerencsés esetben lesz ez rosszabb is...

Ajjjjajjjj.... :S

Szvetlana 2012.06.05. 11:08:30

na majd ha beüt a harminc, amúgy meg nyugi van :))) végülis mit tehetsz? :DDD

idegszaggató 2012.06.07. 14:45:44

Miért, kívülről mennyi vagy? :)

Verde Lunaria 2012.06.07. 16:14:16

@idegszaggató:
az attól függ.
Mennyit aludtam, mennyire stresszelek, boldog vagyok-e vagy se, reggel van vagy este, süt-e a nap, vagy éjjel van... :D
süti beállítások módosítása