Ha olyan lennék, amilyen nem vagyok, valahogy így éltem volna meg az egészet:

Jajj, Csajjok! Olyan, de olyan szupcsi lánybúcsúba voltam! Aaaanyira rendi volt a menyasszony, hogy meghívott, pedig nem is szoktunk ám mi együtt soppingolni, meg pletyizni, csakhát APKnak lesz mégiscsak a sógornője... hát de akkoris, milyen édi, nem?

Én annyira, de annyira izgultam már napokkal a buli előtt, hogy csak csudi. De az én drága jó Mamám, látta, hogy milyen izgatottan várom ezt a szupi bulit, ezért hogy kicsit megnyugtasson a féltve őrzött csudiszupi titkos zölddió likőrjéből adott egy kortynyit. Téééényleg csak egy kortynyit, nem ám sokat, mert én ugye nem iszok, meg hát... ez ugye orvosság, jajj, hogy az milyen erős volt, és hogy égette a torkom! Még a könnyem is lecsordult, nem nekem való...

Aztán hipp-hopp teltek múltak a percek APK már jött is értem, hogy menjünk együtt, mert a lány és legénybúcsú eleje és vége az együtt volt ám szervezve. Hát nem csudiszupi ötlet, hogy az utolsó éjszakájukat is együtt tölthetik? Annyira cuki!

A menyasszonyéknál volt a gyülekező, mi csajok ott maradtunk. Kicsit rosszul esett, hogy a többi csajszi még csak köszönni se köszönt, meg semmi, deha azt veszem, hogy mióta nem láttuk már egymást, meg lehet, hogy meg se ismertek, hisz régen szőke és rövid hajú voltam, most meg hosszú vörös.. hát lehet nem? Lehet, hogy csak annyira nem emlékeztek rám, mégis, mi másért nem nyomtak le két cuppanóst?

Mikor a fiúk elmentek, ittunk egy kupica pálinkát, hát jujj attól de kirázott a hideg... nagyon bíztam ám benne, hogy nem kell egész este pálinkázni.

lányb..jpgÉs már jöttek is a szupcsi felcsik! Volt olyan hogy banán evés tejszínhabbal tányérról, jujj az nagyon mókás volt! Szegény Menyasszony, hogy összekente magát mire mindet megette. És értitek mit szinbolizált ez az egész, a banán, meg a minden, ugye éééééééértitek. hihihi.... nagoyn nagyon mókás volt. Aztán volt még kérdés a vőlegényről, meg közös fotó kirakós, elrejtett babaruhák megkeresése, lufira jókívánságok írása és szabadon engedése... Mondjuk a fránya lufik nem akartak felszállni, és hát nekem volt egy mentőötletem, hogy több lufit is kössünk össze, jujj ennek hogy örültek a csajok, hogy mégis tudunk lufit eregetni, annyira romantikus volt, ahogy a sötét éjszakában felszállatak a lufik! Aztán felkocsikáztunk a fiúkhoz.

Mondhatom, szépen nézett már ki a társaság. Annyit, de annyit ittak! APK nagyon örült mikor meglátott. Ölelgetett, megszeretgetett, meg éppen karaokizott, és hát rám tukmált egy kupicácska pálinkát. Pfffff... de nem esett jól.... És hát a sok pia hatására csak eszembe jutott SZSZ, az én lényem sötét oldala... küzdöttem ellene, de muszáj volt írnom neki egy sms-t, hogy mennyire tuti a parti.... De csak ennyit írtam ám neki! Semmi egyebet, még véletlenül se...

A karaoki fantasztikus ötlet volt! Elmondhatatlanul szuper ötlet volt! Annyira, de annyira jó volt! Igaz, a csajok itt fennt sem nagyon barátkoztak velem.. biztos azért mert nekem nem volt gyűrűm... Na igen. Az egyetlen feladat, amibne nem tudtam részt venni az a gyűrű verseny. Kinek milyen gyűrűje van és kinek van romantikusabb sztorija hozzá... Én, én nem tudtam mutatni nekik semmit... Sőt az egyik lány gyűrűjére végülis azt mondtam, hogy hamis, mert ő váltig álította, hogy gyémánt, én meg csendben megjegyeztem, hogy dehát annak a köve nem pattan le. Lehet, ez nem tett jót a népszerűségemnek. Jobb lett volna hallgatnom, akkor biztos befogadtak volna....Így egy kicsit magányos voltam....

Ezt látta is APK, és bizony kicsit mérges lett rám, és elmondta, hogy nem tudja elhinni, hogy engem senki se szeret, és senki se kedvel, és hogy miért vagyok kihúzó?! De aztán lenyugodott, és folytatódott a fergeteges buli, még az asztalon is táncoltam ám! Úgy ám! A vőlegénnyel, bizony ám! Csudiszupi volt!

Aztán a buli végén APK még kicsit mérges volt, ezért nem kísért haza, de nem baj, hisz meglökte rendesen az alkohol, és hát haza találok én egyedül is.Meg ugye esett kicsit az eső is, és olyan jól esett szabadon egy szál zokniban hazasétálni... Nyomta a lábam a sportcipőm....

Hát így is meg lehetett volna élni....Gondolom azért sejtitek, hogy nem egészen így volt a sztori.

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.31. 11:02 19 komment

Címkék: esküvő

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr64688237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.07.31. 11:22:34

hmm... ezt most nem fejtem ki....

Fekete - Fehér

Verde Lunaria 2012.07.31. 11:27:47

@Sangel:
hát pedig de! tessék kifejteni

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.07.31. 12:09:35

:))))))))))))))))
csudaszupi volt ez a beszámoló is!!!

Verde Lunaria 2012.07.31. 13:07:00

@agyragobogar:
na azért majd megírom a valóságot is, viszont hozzád nem tudok kommentelni már jó ideje....

Sangel 2012.07.31. 13:07:31

@Verde Lunaria: Itt csak az az egy gond van, hogy csak a feketét meg a fehéret ismered. Próbálod eljátszani, hogy de te igenis ismered a többi színt is, de valójában meg sem akarod ismerni...

Ezzel nem is lenne gond, mert emiatt te is egy másik szín leszel a palettán, aki ilyen. Csak...
Csak pl én szeretek olyan lenni, mint amit Te, ahogy, leírtál.

És azt is tudom, hogy hogyha megismernéd az ő színeiket, akkor egy "kicsipicit" élvezted is volna a leánybúcsút.
Legalábbis ha magamból indulok ki, és nem értettelek eddig félre az ismeretségünk alatt :D :)))

Verde Lunaria 2012.07.31. 13:38:24

@Sangel:
oké, oké értem mire gondolsz. A probléma ott kezdődik, hogy minden egyes szereplőt jobban ismerek a kelletténél, többet tudok róluk, mint szeretnék, és tudatában lenni egy csomó dolognak, így érezhetően hatalmas színház volt az egész. És értem én, hogy mind mind a maga világát félti, és működött is a toleranciám, hisz azért nem romboltam szét az egész bulit....
Amúgy egy normális buli ellen nem lenne kifogásom, de ez.... eröltetett és siralmas volt. Most komolyan gyűrű romantika és szépségverseny?!

Sangel 2012.07.31. 13:54:32

@Verde Lunaria: Értem én, hogy érted, hogy értem, meg érted.

Csak néha nem elég, ha valakit ismersz.

És itt most hozzáteszem, hogy magamból indulok ki.

Amikor én egy jó húszassal könnyebb voltam, én is imádtam ezeket a "mű" dolgokat. És a legtöbben, akik ismertek, úgy, ahogy te őket,rRégről, igen régről. Ők is pontosan ugyanígy gondolkodtak rólam, meg az életemről.

És akik most mellettem vannak, ők akkor nem ítéltek el, mert tudták, hogy belül mi van. Itt gondolok az egész blogomra mondjuk :D és és és, csak azért fájt pont ez poszt, vagy posztok, mert amikor elkezdtem úgy igazán írni, és 2008-ban, lassan 4 éve, akkor pontosan ugyanilyen "mű" voltam.
És a blogomba mit írtam le? Valamennyire természetesen ezek is benne voltak, de ott inkább az az énem volt ott, akit te bennük nem ismersz.

És igenis!!! Ha nekem leánybúcsúm lesz egyszer (ha lesz egyáltalán egyszer egy megfelelő férfi :D), akkor el fogom várni, hogy elgyere, és ha csak egy kicsit is megérzem rajtad, hogy ugyanezt érzed majd ott is, akkor nagyon mérges leszek rád :DDD és igen!! És tudod mit?? El fogom várni a csajoktól, hogy ezek a feladatok, csakis a te kedvedért ;) benne legyenek :D

És mire eljön az a pillanat, addigra a Te gyűrűd is köztük lesz ;)

Verde Lunaria 2012.07.31. 14:25:18

@Sangel:
Oké, oké!

CSak egyet mondj meg: miért szivatták és sértegették akkor egymást? és nem jószándékból vagy jóindulatból...

A gyűrűsversenyt akkor is f@szságnak fogom tartani. És ami a vicc, miközben képekért böngésztem a poszthoz, az első lánybúcsús-feladatos cikk minden pontja szóról szóra még sorrendben is! megegyezett eme nemes eseménnyel.

Drágám, ha én ott leszek a te lánybúcsúdon, az olyan de olyan kreatív lesz és határozottan személyre szóló, nem internetről lelesett, és úgy szét csapjuk magunkat, hogy csak na. :D

pppanther 2012.07.31. 15:01:27

Ez minden bizonnyal tünci kis este volt, kizárt, hogy kibírtam volna :D

Sangel 2012.07.31. 15:41:31

@Verde Lunaria: Jólvan na :D
De neki mégis ez volt az a bizonyos "utolsó" este :) Mégha alakulhatott volna máshogy az élete... Mint mindannyiunk-é is :( :)

A leánybúcsúval meg szavadon foglak ;)

Szvetlana 2012.07.31. 21:10:13

Hat nem tudom csajok a folyo innenso oldalarol mindig masnak latszik a tuloldal. En se vagyok egy eskuvo- es leanybucsu tervezo idoszakomban, ahogy sosem voltam, de nem tartom kizartnak, hogy ha odakerulok es elont a hormon es az adrenalin, akkor visitva fogom eregetni a nagykoruton a lufikat es alig varom majd, hogy a baratnoim megosszak velem az o gyurujuk tortenetet, mert teszem azt az enyem is egy uberromantikus story lesz. En kulonben sem vagyok nagy kreativ, nekem lehet, hogy az internetes sablon is eleg lesz :D Egyebkent hidd el, hogy igy is jol erezhetted volna magad, ha a sajat tarsasagodrol van szo. Igy viszont kicsit kivulallokent mindig bonyolultabb az abra. Ami meg a csajokat illeti, legalabb oruljenek a gyurujuknek, ha a hazaseletuk nem boldog...

Szvetlana 2012.07.31. 21:11:15

Ja, viszont a fiukkal egyutt partyzni, na az a gaz! :S

díva naíva 2012.07.31. 21:15:25

De ott lettem volna a partin és de bedobtam volna, hogy hát igen, a leánybúcsúk királyak, na de a válási mennyivel frankóbb :DD

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.07.31. 21:40:37

@Verde Lunaria: a hétvégén még kiiktattam valamit ami esetleg zavarta a megjegyzések írását... most már kéne menjen :(

Verde Lunaria 2012.08.01. 08:29:10

@díva naíva:
@Szvetlana:
@Sangel:
Oké, oké elismerem, negatív, egyesek szerint talán irigykedő és meg nem értő volt a bejegyzés.
De most komolyan... alapból ott volt a hiba, hogy a lánybuli nem lehetett olyan jó, mert hát a pasik is buliztak, és értük kell menni, KAJÁT KELL vinni nekik, haza KELL vinni őket, és a többi...
Aztán persze a többi csak hab a tortán. Én nem mondom, hogy boldogtalanok, de hogy egyetlen őszinte nevetés vagy mosoly se volt az egész buli alatt, az tuti. És már nem azért, de lánybúcsú ide, vagy oda, ez mindenhol, minden tekintetben nagyon nagyon gáz. s
Gyűrűszépségverseny. NABAZMEG! Továbbra is. Szerintem ez gáz. Gáz, mert mi van ha valaki éppen válik a társaságból, vagy még közelébe sincs a gyűrűnek, vagy nem volt elég pénzünk a karikákra és csak két műanyag függönykarika.... Szóval az emaptikusság jegyében elutasítom a gyűrűszépségversenyt. És akkor is bazmeg. Ez olyan, mint a gyerekekkel hencegni, azokat versenyeztetni. Pffff.....
És tényleg, meglehet, én vagyok negatív.
De ez, ez igazából nem az én dolgom. A saját életem kell rendbetenni, van ott bőven mit. Így nem mondok ítéletet, csak azt, hogy nekem modoros volt és nagyon nagyon kötött és viselkedős.:D

2012.08.01. 16:23:56

Nem ítélek el senkit, csak hálát adok a jóságos Istennek h még sosem kellett ilyen leánybúcsúba mennem :)

pppanther 2012.08.01. 18:01:17

Ha így indul egy buli, hogy nem látnak szívesen és nem is köszönnek, szerintem tök jogos, hogy nem érezted jól magad. Mondjuk én nem is maradtam volna ezek után :P A gyűrűszépségverseny meg egy baromság, egyrészt ízlés dolga, másrészt anyagi, én az összes ilyen kinek szebb a ruhája, tortája, vőlegénye, gyűrűje dologtól hányok. Az hogy elmesélik, hogy kit hogy kértek meg, meg izé, az aranyos is lehetne, ha nem arra menne ki, hogy kinek a lánykérése romantikusabb.
Viszont majd a te lánybúcsúdon a saját barátaiddal jól fogsz mulatni, ez tuti :)
süti beállítások módosítása