Én még soha nem mondtam ezt senkinek.

Én még soha senkitől nem kértem semmit.

Én még soha nem éltem vissza ezzel a mondattal.

Én még soha nem használtam ezt a fegyvert.

Én még soha nem szorítottam senkit sarokba ezzel a mondattal.

Én még tényleg nem mondtam soha, hogy ha szeretsz, akkor tedd meg értem.

Ha belegondolok, akkor ez egy nagyon kétségbe esett kérés. És egy nagyon szemét fegyver. Egy kevésbbé erős személyiséget ez sarokba szorít, és ennek a nyomásnak enged. Ez egy aljas szemét és igazán önző kérés.

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.03. 20:30 Szólj hozzá!

Címkék: vélemény én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr494748803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása