izé úgy fog megesni, hogy egyik reggel felkelek, és onnatól kezdve gyereket fogok akarni, ha kell, ha nem? És annyira, hogy majd bele zöldülök? Vagy hogy fog ez lenni?


És mennyire játszik közre egy ilyneben az instabil állapot és mennyire a környezeti nyomás és mennyire az öregedéstől és az egyedülléttől való félelem?

Mikor győzi le az önzést a biológia? Vagy pontosabban mikor leszek annyira önző, hogy azért hogy szeretetet kapjak képes vagyok egy új életet adni?

Szerző: Verde Lunaria  2012.10.02. 09:34 8 komment

Címkék: gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr944815161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.10.02. 12:05:25

Te ezekre a kérdésekre tényleg választ szeretnék kapni? :D

Nem hiszem, hogy ennek van egyetemes receptje.

Verde Lunaria 2012.10.02. 13:39:17

@motymoty:
pedig nyugodtabb lennék :D

motymoty 2012.10.02. 13:49:27

@Verde Lunaria: Ja, nekiállhatnál már most rettegni, hogy mi lesz, ha akkor jön rád, amikor nincs "apajelölt".

Verde Lunaria 2012.10.02. 16:56:12

@motymoty: na EZ megnyugtató volt, köszi :D

@agyragobogar: vagy nem. Mint esély a rózsaszín elefántra a fürdőkádban...

Verde Lunaria 2012.10.02. 16:57:05

@agyragobogar: bocs, ez már magamnak se volt érthető, így pár másodperccel később... :D

(kicsit korán keltem)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.10.02. 19:29:31

@Verde Lunaria: arra vonatkozott, hogy egy reggel felkelsz és onnantól kezdve gyereket akarsz... vagy nem akarsz. Az már régen rosszabb ha nem kelsz fel mondjuk. Szerintem ez kb úgy van, hogy egyszer halvány elképzelés, "milyen lenne ha nekem is lenne", majd egyre többet kezdesz gondolkodni rajta.Innen már látni gyerekeseket, terhes nőket, képeket gyerekekkel... mind mind út ahhoz, hogy egy reggel felkelsz és nagyon akarsz gyereket.

Így lett nekem kutyám.. Gyerek esetén nem jött be. Pedig reméltem, hogy egy nap majd arra is fogok vágyni.Már feladtam :D

díva naíva 2012.10.02. 21:29:45

két variáció van, vagy megtalálod azt az embert, akivel szeretnél és azért szeretnél

vagy elérsz egy bizonyos kort (sokszor a 30-as a bűvös szám) és eldöntöd, hogy mindegy kitől, mert magadnak szülsz.

a másodikra szerintem ne vállalkozz, az elsőre bátran és ne légy türelmetlen, egyszer csak feltör az érzés, ha tudod, ki legyen az :)
süti beállítások módosítása