Ha felhúznak ideges leszek és ezáltal figyelmetlen. Ha meg mindehhez még kialvatlan is vagyok, akkor olyan katasztrófák eshetnek meg, mint tegnap...

... mert nem néger gyerekek potyogtak az égből, hanem okos telefon szerelemek zsebből a wc-be....

Írni akartam erről, de most jövök a szervízből, ahol egy lélektelen emberutáló f@sz minden empátia nélkül közölte, hogy simán csak dobjam ki. Próbát se ér meg.

Szóval gyászolok.

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.09. 11:46 5 komment

Címkék: én kütyü stressz vég sors

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr475007980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.01.09. 13:07:02

:( Sajnálom. Számítógépeknél ilyenkor a legfontosabb, hogy ne kapcsold be jó pár napig, amíg teljesen ki nem szárad, így talán megmenekül. Nem tudom ez telefonokra is igaz-e. Azért a helyedben pár nap múlva megnézném, hogy él-e.

Szerintem a telefonok jelentős része a wc-ben köt ki, bár megértem, ha ez téged nem vigasztal.

Sangel 2013.01.09. 13:38:59

Hogy wc-ben köt-e ki, azt nem tudom, még sosem kötött ott ki semmi.... Viszont vizeztem már össze én is telefonokat, és kiszárítottam és jók lettek :) Nálam tudod csak meghülyülnek és a semmiből feladják a szolgálatot :DDD Kitartáás <3

Verde Lunaria 2013.01.09. 16:11:57

@motymoty:

ezt elcsesztem. egy fél pillanatra bekapcsoltam 2 óra száradás után... akkor még ment. Most gőzöm sincs :( Egy idióta vagyok. :((((((

És valóban, akinek elmeséltem, úgy 80% aránnyal végezte wcben az ő telójuk is... gáz

@Sangel:

Asszem elviszem más szervizbe is, hátha ott megértik a kütyüm iránti szerelmem...

motymoty 2013.01.09. 17:02:15

@Verde Lunaria: :(

Én elhagyni szoktam, a telefonjaim általában annyira gagyik, hogy még wc-be ejteni is felesleges.

Verde Lunaria 2013.01.10. 08:07:55

@motymoty:
mondjuk így visszanézve, már én is mosolygok rajta.

Ahogy könyékig túrok a klotyóban, mert ugye az eccereluk típusú volt az elkövető olyan mindenlemegy-lukkal... hát ja...

Ezen már változtatni nem fogok tudni :(
süti beállítások módosítása